egypt



هذه هي قصتي زوجة زميلي في العمل المحرومة من النيك. كان لنا زميل في العمل يُعرف عنه امت الشديد حيث كان لا يحب المجاملات أو المرح، ويحب الصراحة دائماً. المهم أنه لم تكن تربطني به أي صفة مشتركة إلا الصراحة، أما بالنسبة للمرح، فأنا كنت متميز في ذل وأحب مجاملة الناس، وأحياناً كنت أحب التطلع إلى مؤخرات النساء وأحاول أن أفتح أي حوار مع الفتيات حتى أتمتع بالنظر إلى نهودهن، ونحن نسير بسرعة أو نقفز على الرصيف. المهم كان صديقي يعيش في قرية ريفية مع زوجته المشهورة بالجمال، وقد استأجر شقة من غرفة واحدة في المنصوره لكي يكون قريباً من مكان عملنا. وفي يوم أصابه الأعياء وأضطررنا أن ننقله إلى المستشفى، وهناك فوجئت به يقترب من أذني ويطلب مني أن أتصل بمنزله لكي أطمئن زوجته ، وأخبرهم أنه لن يستطيع الحضور هذا الأسبوع، وإنه في حال سألتني عنه أبتدع أي قصة أخرى. المهم ذهبت أنفذ ما قال لي، وهاتفت زوجته وأخبرتها بما قاله لي لمنها تفاجأت وظلت تسألني كثيراً حتى أغلقت الهاتف معها لكي أهرب من أسئلتها. ذهبت إلى البيت ونمت حتى أستيقظت على جرس الهاتف. رددت عليه، وفوجئت بإنها زوجته تحادثني، وتسألني إذا كنت أنا الذي أتصل بها بالأمس بخصوص زوجها. أجبتها بالإيجاب. فأخبرتني إنها تريدني أن أقابلها في محطة القطار لإنها حضرت إلى القاهرة، لكنها لا تعرف أي شيء هنا. رغم أنني تفاجأت، لكنني وجدت نفسي أخبرها بأنني قادم في الطريق.


فيديو نيك - تحميل افلام  -  منقبات -  بنات - فيديوهات  - 
ذهبت إلى محطة القطار، وأنا لا أدري ما علي فعله، واتسأل في نفسي لماذا جاءت الآن؟ ولماذا لم تنتظر حتى الصباح، خاصة وأنني شعرت من مكالمتي أنها سعيدة لإن زميلي لن يحضر إليها هذا الأسبوع. المهم ذهبت وياللتني لم أذهب … فجأة وجدت جرس الهاتف يرن بنفس الرقم الذي هاتفتني منه زوجته، وقبل أن أضغط على زر الرد كان الهاتف فصل شحن، وفي نفس اللحظة شعرت بيد تلمس كتفي بحنان وسيدة تسألني: أستاذ؟!! أجبتها: نعم. وجدت نفسي أنطقها بتنغيم طويل وأنا منبهر من فتاة أقل ما يقال عنها أنها بريئة تحتاج فقط إلى جناحين لكي تصير ملاك، هادئة لكن يعلوها مسحى من الحزن، لكنها جميلة جداً. المهم سلمت عليها، وجلست اسألها عن السبب وراء مجيئها وسبب عدم تصديقها لي، وغيره وغيره، وهي سائرة بجواري حتى خرجنا من محطة القطار، والتفتت لي فجأة وقالت لي: بالفعل مثل ما أخبرني زوجي فقد وصفك بأنك خفيف الظل ذو لسان طلق وجسم أحلى، هلا تتوقف عن الاسئلة ولنذهب لتناول العشاء لأني جائعة. لم تعطني فرصة لكي أرد، وجذبتني من يدي زأدخلتني إلى الحاتي، وطلبت الطعام، ووضعت النقود في جيبي خفية. حاولت أن أدفع يديها أو أتحدث، لكنها قاطعتني: لو تحدثت سأصرخ في المحل وأخبرهم بأنك تحاول معاكستي. قلت لها: يا بنت الناس بالنسبة للأكل فأنا لا أريد أما بالنسبة لكي فخذي الطعام وكليه مع زوجك في المستشفى.
فتحت كف يدها بشيء يلمع، ولما دققت نظري عليها، وجدته مفتاح. وقبل أن اسأل، أخذت الطعام وجذبتني من ذراعي، وأستوقفت أحد التاكسيات، وأشرت عليه بالذهاب إلى أحد المناطق الراقية. وقبل أن أتحدث، أخبرتني بأنها تعلم أن زوجي في المستشفى وأن الشركة أتصلت بها وأخبرتها بالموضوع قبل أن أتصل أنا بها. المهم توقفنا أمام عمارة عادية، لكنها ذات مدخل فسيح. ووجدتها تفتح شقة كبيرة أكبر حتى من مقر شركتنا أنا وزملائي العشرين. وبدون أي مقدمات، دخلت إلى الحمام وأخبرتي أنها ستزيل من أثرالسفر عن جسدها، ووبدون أي مقدمات أنزلت سحاب “سوستة” الجلباب الذي كانت ترتديه حتى تخصلت منه لتكشف عن نهدين متناسقين كأنهما مرسومان بريشة فنان، ونظرت في المرأة عليها ونادت علي لكي أحضر إليها. سألتها عما تريدني أن أفعله، فطلبت مني أن أغلق نافذة الحمام. لكي لا أطيل عليكم، ظللت أسحب في قدمي وأنا لا أدري ما هي نهايتها معها، وبمجرد ما وصلت إلى الحمام، فوجئت بها تلقي بنفسها علي، ودفعتني إلى الباب لأصطدم به. ووجدتها تطلب مني النزول في البانيو، وبدأت تمسح بكفيها على شعر صدري. شعرت بالرعشة تسري في جسدي. سألتني: هل تشعر بالبر، خذ هذه لكي تدفأك. ووضعت شفتهيا على شفتي السفلية، وأدخلت لسانها بقوة إل داخل فمي، وشعرت بلسانها مثل الهلام يتمايل في سقف حلقي، وأصابعها على ذهبت إلى سحاب الجينز، وفتحته بلمسة واحدة، ليمتد أمامها قضيبي المنتصب، وصاحت بنشوة: ياااه كل هذا تخبأه عني تحت البنطلون. وأنزلت الكيلوت الذي كانت ترتديه، ونزلت على ركبتيها وبدأت تمص في قضيبي كأنها أول مرة تشعر بطعمه في فمها، وتصل بها إلى منتصفه في فمها وتخرجه مبلل بلعابه حتى قذفت لبني الذي أبتلعته كله في فمها. جذبتها من يديها لأوقفها أمامي ونظرت في عينيها طويلاً، ثم قبلتها بكل شههوة شعرت بها منذ رأيتها، حتى ذهبت في دنيا أخرى، وظللت أرجع بها إلى الخلف حتى وضعت في البانيو، وأعتليتها فيها، وفتحت المياه لتنهمر علينا ونحن فيه. قلعتها الك


افلام نيك -  اخوات - افلام  - XNXX -  ام وصبي -  - صور  - نيك


أختى امال 33سنة متجوزة بس جوزها مهندس بترول بيسافر دايما امال من زمان شرموطة من زمان وانا عارف ده من لبسها ومن السجاير اللي بتشربها من كلامها في التليفون بشرمطة لحد ما في يوم امى كانت بترن عليها وكانت مش بترد انا باسم اخوها 23سنة


XNXX  - افلام اجنبي - افلام ي - فيديو  - افلام حيوانات


المهم امى اعطتنى المفتاح بتاع شقتها الاحتياطى اللي بتسيبه عندنا وقالتلي روح شوفها واطمن عليها اخدت المفتاح وروحت علي شقتها وفتحت الباب ودخلت وانا سامع صوت عنج وصويت وشرمطة دخلت بالراحة جدا وبصيت من بعيد مش ممكن امال اختى واخدة وضع الكلب وشاب صغير في السن فشخها في طيزها وعمال يضرب علي طيزها وتقوله بالراحة يقولها بس يا لبوة وانا من بعيد عمال ابص واتفرج ايه الجسم الجامد ده يخربيتك ؟بزازها كبيرة مدافع وطيزها مدورة هي اصلا تخينة وزنها 90كيلو وطولها 160سنتى وعمال اتفرج لحد ما جابهم علي طيزها وقعد جنبها علي السرير وهي نزلت تمص في زبه بعد وما طلعه من طيزها انا مشيت وقفلت الباب ولما روحت قولتلها مش لقيتها في الشقة اتصلت بأمال وقولتلها علي اللي شوفته ضحكت بشرمطة وقالتلي وعجبك شكلي يامعرص انا سمعت الكلمة عجبتنى قالتلي رد قولتلها بصراحة اه قالتلي خلاص بكرة تجيلي وانا هخليك معرص بجد وتقعد وانا بتناك ياعرص


بنات -  محارم - اخ ينيك اختة - افلام اسيوي -  الام وابنها - افلام امهات - فيديو نيك


كنت بنت فى ابتدائىمعرفش حاجة عن الجنسبس كان جسمى اكبر من سنى باب توفى وانا فى ستة ابتدائى
امى ست ية اوى وجسمها ى اوى وكانت بتجيب رجالة البيت كانت شرموطة اوى كانت تنيمنى بدرىعلشان تتمتع مع الرجالة والشرب كنت بسمع صوتها وهى بتشرمط وكانت بترقص وفى مرة قومت من النوم على دم نازل منى بمغص ووجع جريت على امى كانت نايمة من تعب الليلقامت مخدوضة شافت الدم ضحكت وقلتلى خلاص بقيتى انسة خدتنى وشطفتلى وبقت تلعبلى فى كسى وتقولى كل دة كس يبتوهى بتشطف كسى كنت حاسة احساس غريب لقت مية كسى نزلت على اديها قلتلى وكمان بتنزلى افرزات كدة ناقصلك ابر يدخل كسك يالبوة المهم عجبها راجل زبرة كبير اوىاتجوزها عرفى بعد مخد مزاجة منها بقا يجبلها رجالة ومرة بصلى وقلى بقيتى موزة شكلك هتطلعى شرموطة زى امك انا بصراحة كل مسمع كدة بحتاج اتناك واجرب وفى يوم كانت امى برة البيت وكنت بستحمى وهو عايز يدخل الحمام قولتلة استنىقلى مش قادر راح زاقق الباب وبت لقانى ملط شهق وجلى اية الجسم دة وانا كنت حاطة ايدى على جسمى وكسى
خدنى فى حضنة وبسنى ومسك بزى وايدة على كسى وانا بقاومة


بنات - فيديو  -  امهات
لحد متعبت لقيتة نزل على كسى لحسرغم ان كسى مليان شعرورغم كدة مكنش ارفان من كسىبقيت مش قادرة اقف على رجلى قعد على القعدة وخدنى على رجلة وسنانة بتقط حلامات بزى مشر راس زبرة على كسى بقا يفتح ويقفل زى ميكون كسى عايز يقول برة احضن حبيبتك لقيتة قعدنى على قعدة الحمام ورفع رجلى دخل راس زبرة القد البيضة انا طبيعة كسى زى جسمى مليان وكان كسى مطلع حمم بركانيى تحمص اى شيئى يدخلة دخل راس زبرة فى كسى لقيتة طلع راس زبرة بسرعة وقلى اية دة فرن بلدىحاول يستحمل ودخل راس زبرة فى كسى وانا فى دنيا تانيةوبقى يتردد كلام امى لما قلتلى كسك عايز ازبار تنيكةوطبعا كسى كان خرقان ومبلول كان زبرة بيوجع اوى من كبرة وتخنة بس مكنتش حاسة من المتعة راح مدخلة لاخر كنت حاسة انة دخل بطنى والدم خرق زبرة والحمام بعد كدة قلى مبروك ياشرموطة وقلى امك الشرموطة لرجالة وانتى الشرموطة بتعتىبقيت اخد ابرة ضد الجبل علشان محبلشبعد مزهق منى بقا يخلينى اتناك من الرجالة البيجو لامى وبقيت شرموطة ممكن ابات عند اى راجل عايزنى بس كنت بمتع كسى وكنت مرغوب فياوانا دلوقتى عندى 17 سنة بس شرموطة اى زبر عايز كسى الاحمر الكبير المولع زى الفرن الفلاحى الحكاية لسة مخلصتش بس ليها باقى وعايزة رايكم بصراحة


حيوانات -  حيوانات - افلام حيوانات - افلام عربي -  امهات - صور كس - صور


اهلا وسهلا اليوم رح احكي قصتي مع اول شخص ناكني غير زوجي المهم ما اطول عليكم وندخل في الموضوع مباشرة
انا اسمي دنيا عمري 30 سنه متزوجة من 5 سنوات شعري اسود طويل بيضاء البشرة رياضية وجسمي كتير مثير طولي 170 ووزني 61 كلغ اعمل مصممة في شركة خاصة
المهم رح ابتدي قصتي واحاول ادخل في موضوع بسرعة في يوم كان الجو حار كتير ومع انو في مكتبي مكيف ما استعملو لانو عندي حساسية ضد اي برد اصطناعي المهم هداك اليوم كنت لابسة قميص ابيض عدد ازارو 8 بالضبط
المهم كيف ما حكيت الجو حار كتير وبما اني في المكتب لوحدي هداك اليوم من كترت الحر فتحت الازرار العليا في القميص وبما انو مكتبي مجاور لمكتب المدير اعتبر انا مسؤولة عن توصيل ملفات للمدير المهم هداك اليوم كان في عمل كتير وكنت بحاول اسرع في العمل وبلحظة اتصل فيني المدير وطلب ملفات الي خلصتها المهم رحت مسرعة للمكتب تبع المدير ولما دخلت حطيت له ملفات على المكتب وجلست اشرح له كل ملف شو عملت فيه ادا بي اتفاجئ انو المدير مو مركز معي بمرة وكانو عقلو ملخبط او فيه شي ولما انتبهت لعيون مدير لقيتها بتبص على صدري لانو نسيت ازرار القميص مفتوحة كنت لابسة ستيانات حمراء وكانت ظاهرة بمرة ونص صدري طالع من ستيانات ولما انتبهت لفيت حالي بسرعه وقفلت ازرار القميص بسرعه وطلعت من مكتبو وانا خجلانة كثير وفي راسي كتير تساؤلات مثل ( شو عجبو في جسمي -رح يفكر اني سويتها عمدا - رح يقول عني اني حاولت اغريه ) وهيك تساؤلات كتير في راسي المهم ما راحت هديك النظرة من بالي
المهم وكيف ما قلت لما يكون العمل كتير ما اروح للبيت اتغدى في العمل وبس المهم بعد فترة الغداء اتصل تاني وطلب ملفات العمل بس هاد المرة تأكدت اني سكرت كل الازرار في قميصي ودخلت عندو حطيت له ملفات على المكتب وبدأت اشرح له كل الي سويت في الملفات الي عطيتو وبعدها قال لي سمير محظوظ كثير ( سمير هو زوجي ومديري يعتبر صديق زوجي ) وبدأ يتغزل فيني بكل جرأة ويقول لي جسمكي حلو كتير ولو انا بدال زوجك ما اتركك تعملي ولا اي حدا يشوفك وبعدها قالي لو تفتحي ازرار القميص يكون احلى جسمك وبعدها انا انصدمت من كلامو الي لانو بحياتو ما قال لي هيك كلام
المهم طلعت من مكتب وانا افكر في كلامو الي ولما كان يتغزل بجسمي وبصراحة كنت مبسووطة كتير من هيك كلام لانو بصراحة زوجي ما عاد يغازلني وبصراحة زوجي ضعيف جنسيا يمارس معي مرة وحدة في الاسوع على الاكتر وما يطلول وبصراحة كنت راضية بهيك لانو ما عندي بديل مع اني كنت بعض مرات اتفرج افلام بس مديري هاد ايقظ شهوتي الي نايمة بكلماتو وبصراحة انا بحب الجنس كتير وما اكتفيت مع زوجي الى قليل من المرات في اول علاقتنا
المهم خلص اليوم تمام ورحت للبيت وانا افكر في كلام مديري والغد فكرت اني اكون جرئة اكتر لبست سروال جينز ضيق وقميص قصير
المهم دخلت للمكتب وبعد ساعه ونص طلب المدير ملفات مثل العادة قمت من مكاني وكنت حاطة برفان ريحتو قوية وفتحت ازرار القميص ورحت لمديري لما دخلت للمكتب حطيت له ملفات ولاجظت انو ينظر لصدري كنت لابسة ستيانات سوداء وشفافة شوي بعدها بدات اشرح له شو سويت وقاطعني وقالي قلت لكي لما تفتحي ازرار القميص تصيري احلى وقام من مكانو واجا خلفي وضرب طيزي بصفعة
استغربت منو وبعدها قرب مني وقالي انتي حلوة كتير وفتح قميصي بقوة لين انفتحو كل الاصداف وصار جسمي عاري وبس ستيانات الي مخبية حلمات صدري وبعدها صار يهمس لي في اذني ويقول جسمك حلو يا شرموطة وبعدها صار مطلع بزازي من ستيانات ويرضعهم ويقول لي بزازك يا قحبة حلووين بصراحة كنت هيجانة كتير وبصراحة ما كنت متوقعة انو الشتيمة بتزيد اثارة ايضا المهم صار يرضع بزازي ويطلع لشفايفي ويبوسني ويمص شفايفي وبنزل لصدري تاني وبعدها راح للباب وسكرها وقالي عشان احتياط بس


افلام امهات - فيديو  -  عربي - فيلم  -  مترجم
المهم شلحني قميص وستيانات وجلسني على المكتب وشلحني سروال بعد ما كان يصفع طيزي وكنت لابسة كلوت ابو خيط لانو هو الي يتماشى مع سروال جينز المهم كان كلوت شفاف من الامام وخيط من ورا ولونو اسود بعدها قلعني كلوت وصار يلحس كسي ويدخل لسانو في كسي ويقول لي عسلكي حلو يا شرموووطة اليوم باكل كسلكي كامل وكانت اول مرة واحد يلحس كسي
لانو زوجي تقليدي في الجنس ما يلحس لي ولا اي شي
المهم صار يلحس لي لمدة وبعدها قام وشلح تيابو وقالي قومي يلا يا قحبة انا كنت مطيعة كتير لاني كنت هايجة على الاخر ومبسوطة لانو الجنس الي كنت اتمناه صار حقيقي المهم شلح سروالو وملابسو الداخلية بالكامل وطلع زبو
بصراحة زبو كان طويل تقريبا 18 سنتيم وتخين يعني اكبر من زب زوجي بكتير المهم قالي يلا انزلي ومصي يا شرموطة زبي نزلت امص له وبعدها حط زبو بين صدري وصار ينيك صدري ويقول لي يا شرموطة بزازكي حلوين وبعدها يرجع زبو لفمي ويحاول يدخلو كامل بصراحة كانت اول مرة امص بس خبرتي في الافلام الي كنت اتفرج فيهم
المهم صرنا هيك لمدة وبعدها وقفني ونيمني على بطني على المكتب وكان طيزي موجه له ودخل زبو في كسي حسيت بشفرات كسي رح تتمزق بس بعدها ارتحت لما دخل زبو فيني وصار يدخلو ويطلعو وبعدها مسكني من شعري وصار يدخل زبو ويطلعو فيني وانا اصرخ ااااااه ااااااه ااااااه
المهم بعدها قلبني على المكتب ورفع رجلي ودخل زبو فيني بقوة كنت مبسوطة وكان يرضع بزازي ويدخل زبو فيني كامل ومرات يمص شفايفي ويشتمني ويقول يلا يا شرموطة صرخي يا قحبة انتي تحبي زبي وهيك كلمات
بعدها قام ونام على الارض وقالي اطلعي يا شرموطة عليه انزلي وبصراحة هيك اوضاع كنت بشوفها في افلام بس اليوم جربتها وكاني خبيرة فيها بدات اطلع انزل على زبو واغير وضع كل شوي وبعدها في الاخير خلاني انزل على ايدي وركبتي في وضع الكلبة وهو خلفي يدخل زبو في كسي وماسك شعري ويسحبني بقوة ويضرب طيزي بقوة ويمسك بزازي ويضغط عليهم وبعدها قرب ينزل قام وقالي مصي يا شرموطة زبي بدات امص له شوي وحسيت بانو فيه رعشة طلع زبو ونزل على فمي شوي وصدري بس صدري صار مليان لبن
بعدها قالي نامي على ضهرك وقام يلعب في كسي بايدو بسرعه ويلحسو لين ما نزلت شهوتي وقالي مو حلو انزل انا وانتي ما تنزلي يا شرمووطة بعدها قمت ومسحت حالي بمناديل ولبست تيابي وقرب من عندي وفتح اصداف قميصي العليا وقالي هيك صدرك يكون حلو وعطاني بوسة على شافايفي وقالي مبسوطة هيك يا حبيبتي
انا نظرت له وابتسمت وكانها اجابة على كل سؤال سألو وبادلتو بقبلة خفيقة وسريعة وقمت طلعت من المكتب تبع مديري وانا مبسوطة مو ندمانة على هيك علاقة بمرة
المهم قصتي هاد حقيقة ومو من محظ خيالي او وهم بصراحة ادا تحبون انزل قصص الي حصلت معي كتير اتمنى انكم تدعموني بتعلقاتكم الحلووة وخبروني ادا طريقتي في سرد الاحداث حلوة او مملة


صور  -  امهات -  عربي - صور نيك -  محارم -  حصان


اول مره كان مع واحد قريبى
كانا نايمين فى غرفه واحده مع بعض وهوا كان بيحسس على طيظى وانا نايم
اصحيت وحسيت بيه اول ماعرف انى صحيت بعد عنى وانا بصراحه سخنت وكنت
اتمنا يدخل زبو فيه المهم قعدنا كدا 3اشهر تقريبا وبعدها بقى بيطلع زبو ويقلعنى ال
ويمشى زبو على طيظى لحد مايجيب لبنو بس كان بيجيبو على منديل وانا كنت بعمل نفسى
نايم عشان اول ماكنت بتحرك كان بيبعد عنى كنا بنتكثف وهوا مفكرنى نايم ميعرفش انى
صاحى وكل يوم اقول فى تفكيرى هيدخلو فيا ميتا لحد مانا زهقت وخليتو حاطط زبو فى
طيظى وبيدلكو زى كل مره وعملت نفسي صحيت اول ما عرف انى صحيت عمل نفسو نايم
انا اتكثفت اتكلم معاه مع انى كنت قايم اقلو نيكنى بس اتكثفت وقمت مشيت من جمبو


افلام اجنبي -  محارم - فيديو  - افلام مصري
تانى يوم وهو بيدلك زبو رحت راجع بطيظى عليه لوره هوا حس انى صاحى وعايزو ينيكنى
فبدا يدخل زبو فيه بس مكنش راضى يدخل بعد ربع ساعه دخل زبو فى طيظى بس مطولش
ونزل لبنو فيه تانى يوم اول ماقلعنى ال وبدا يدخل زبو عملت نفسى صحيت هوا اتفاجا
ومكنش عارف يعمل ايه قلتلو مالك كامل نيك اتفاجا اكتر رحت راجع بطيظى عليه بدا ينيك فيه
وبعد ما كمل نيك وجاب لبنو حكيتلو كل حاجه قلتلو انا كنت بعمل نفسى نايم عشان تعرف
تنيكنى بس انتا طولت على مادخلت زبك فيه وقعدنا نضحك بعدها قولتلو ممكن اجرب امص
زبك وافق ومن يومها بقينا انا امص زبو وهوا ينيكنى كل يوم وبعدها افترقنا بس كل مابنحصل
فرصه برحلو ينيكنى او هوا يجينى والمفروض انهردا كان هيجينى عشان ينيكنى بس مجاش
ومبيردش على التلفون وعلى فكره هوا اصغر منى بس زبو بيجننى معلهش طولت عليكم


 - نيك - جنس -  - نيك بنات -  نار - ي - شرموطة


انا محمد عندي 22 سنه هحكي قصتي مع جارتي المطلقه
جارتي دي حاجه ولا ف الخيال جسم مثالي جدا ومشدود عليها جوز بزاز وطيز تهيج اي حد كنت كل م اشوفها كنت افضل ابص عليها وزبي يقف ف البنطلون وهيا كانت بتاخد بالها والاقيها مركزه اووي لحد م جيت ف يوم لقيتها بتنادي عليا بتقولي تعالا عاوزه ابعتك مشوار ف انا طلعتلها وهيا قاعده لوحدها ف البيت قالتلي ادخل دخلت قامت قافله باب الشقه ودخلت أوضة النوم وانا فضلت قاعد مستنيها بعد عشر دقايق طلعتلي بس ايه بقي طالعه بشكل تاني خاالص طالعه لابسه اندر بس من غير حاجه وبزازها باينه وال الظ§ مبين كسها وانا اول م شوفتها زبي وقف اوووي لقيتها بتقولي اي رأيك ف جسمي مش حلو؟


نار - صور متحركة - فيديو نيك - افلام اغتصاب - افلام اخوات - تحميل افلام
فضلت باصص ومش عارف اتكلم قالتلي فينك روحت فين انا محستش بنفسي غير وانا ماسكها وببوس شفيفها وأرضع بزازها
وهيا بتقولي براحه مش كدا انا همتعك بس اهدي وقامت نزلت طلعت زبي من البنطلون وفضلت تلحس فيه و ف الفتحه وانا كنت متمتع جدا
بعدين اختها ودخلنا الاوضه ورميتها ع السرير وقلعتها الاندر وبدأت الحس كسها وهيا عماله تقول اه اه حلووو اوووي كمل كمل قومت طلعت زبي وبدأت افركه ع شفرات كسها من برا وهيا مستمتعه جدا وتقوله دخله بقي انا مش قادره روحت مدخل زبي كله مره واحده ف كسها لقيتها شهقت جامد اوي وفضلت تقولي اه اه براحه زبك هيعور كسي وانا فضلت انيك ف كسها وامص بزازها فضلت حوالي عشر دقايق انيك ف كسها بعدين قولتلها نفسي ادخله ف خرم طيزك قالتلي انا خرم طيزي ضيق متفتحش قبل كدا قولتلها متقلقيش هفتحهولك براحه قالتلي انت زبك كبير اووي وانا خايفه قولتلها يلا بس نجرب خليتها نامت ع بطنها وحاةلت ادخل راس زبي بس خرم طيزها كان ضيق اووي قومت جبت زيت وفضلت ادعكه ع خرم طيزها وادخل صوباعي وهيا عماله تقول اه اوووف دخله بقي مبقتش قادره ظخلت كمان صوباع عشان ابدأ اهيأ ادخل زبي وبعدين بدأت ادخل راس زبي لقيتها صوتت قالتلي مش قادره طلعه طلعه روحت مدخله كمان شويه راحت قالت ااااااااااه ارزع جامد مش قادره ونيك بسرعه


بنات - عرب نار -  مصري -  نيك -  عربي -  خليجي


أنا على (اسم مستعار ) عندى 19 سنة طولى 180 سم ؛ وسيم على حسب كلامهم . من الأسكندرية فى كلية تجارة سنة أولى طبعا أنا فرحت أوى انى دخلت كلية عشان كل هدفى أنى أنيك بس ؛ روحت من اول يوم فى الترم وطبعا كنت مفكر أنى هروح أشقط بنات ع طول بس ده محصلش ؛ روحت أول أسبوعين ولقيت كل واحدة معاها واحد ومعرفتش اتصرف وتقريبا فقدت الأمل أنى أعرف واحدة الترم ده ؛ بس فى يوم كنت قاعد مع 3 صحابى فى المدرج وفجاءة بصيت لقيت بنت زى الملاك ؛ طخينة وقصيرة شوية وشها أبيض على أحمر وجميلة وبزازها كبيرة من النوع اللى بفضله؛ رحت قعدت جنبها وفتحت معاها كلام لقيت روحها حلوة وبتتكلم مش تنكة ؛ المهم سالتها على الجدول وأى كلام وفى الأخر وأنا جاى أقوم أخدت رقمها وأدتها رقمى و قولتلها هكلمك . وطبعا قلت اتقل شوية ف كلامها تانى يوم ؛ كنت نازل الكلية وهى نازلة رحت معاها دخلنا المكتبة وعرفتها عنها حاجات أكتر ؛ المهم فى أخر اليوم اتصلت بالبيت لقيته فاضى وهو تقربيا كل يوم فاضى ؛ المهم
قلتلها: هروح وأقعد لوحدى مفيش حد فى البيت .
قالتلى :أنا كمان هروح أقعد لوحدى ؛ أجى معاك ؟
أنا أتصدمت أن من أول يوم كده وبرده قولت يمكن بتقول بحسن نية .


عائلي - صور كس - قصص  -  مجاني - اخ ينيك اختة
قولتلها: تعالى عادى
قالتلى :بس هتشغلى أعانى .
قولتلها: تمام
المهم رحنا البيت ودخلت وشغلتلها أغانى ودخلت أنا وهي غرفة نومي و قعدت على سريرى .
قولتلها: تعالى مددى جنبى
حسيتها خايفةة نوعا ما ؛ لكن طمأنتها وجت جنبى ورحت حضنها ؛ حسيت أنها ما صدقت حضتنى ؛ طبعا زبى وقف في البنطلون الجينز ومش قادر ؛ حاولت أبوسها لكن كانت بتترعش عرفت أنها خايفة فسبتها .
قالتلى :عايزة أروح وهى بتدمع .
المهم قمت ونزلت معاها وصلتلها وأنا بحاول أهديها
وأقولها: مفيش حاجة وساعة شيطان وعدّت وأوعدك مش هعمل حاجة من دى تانى وهى مش قادرة تتكلم
المهم بعد ما روحت بساعة أتصلت بيا ولقتها بتقولى حاجة غريبة أوى
قالتلى :أنت أزاى كنت هايج أوى كده ؟ أنا كنت خايفة منك ومن الى كان فى البنطلون
قولتلها: ساعة شيطان وبعدين كنتى خايفة ليه ؟
قالتلى: خايفة تفضحنى مع صحابك فى الكلية
وعدتها أن مفيش حاجة من دى هتحصل ومهما حصل بينا لا يمكن افضحها أو أقول لحد أساسا أن بينا علاقة زى دى قالتلى: طب خلاص هجيلك بكرا
طبعا أنا مكنتش مصدق وفرحان ؛ جت تانى يوم وهى سايبة نفسها أووى ودخلت وقعدت برده ع السرير ؛ بس المره دى طلعتلها زبى وكانت مترددة تمسكه بس واحدة واحد خليتها تمسكه وفضلت تمص فى رأسه وخايفة تدخله كله ؛ رفعت اديها من عليه ودخلته كله واحدة واحدة فى بؤقها لدرجة ان عنيها دمعت وكانت هتتخنق ؛ رحت مقلعها البرا وفضلت أمص والحس فى حلماتها وأضربها على بزازها وهى رايحة منى فى عالم تانى ؛ ورحت قاعد على الكرسى وقعدتها على رجليها عشان تمصلى فيه
وأقولها: مصى جامد
وتمص لحد ما نزلت لبنى كله فى بقها
وقولتلها :ابلعيه عشان خاطرى
وفعلا بلعته كله ونزل شوية على بزازها راحت دعكتهم فيهم ؛ رايحنا 10 دقايق وولعت سيجارة
وقولتلها: تجربى السييجارة؟
قالتلى :ماشى
وفعلا جربت وكحّت شوية فى أول نفسين ؛ بس بعد كده كملت عادى ؛ رحت قايم واخد بزازها فى بقى تانى وهات يا رضع ومص فى حلماتها وضرب خفيف على بزازها الكبيرة ؛ رحت واقف وراها ومقلعها البنطلون ونامت على بطنها على السرير وادتنى طيزها ؛ فضلت أدخل صوبع وأتنين رايح جاى عشان خرمها يوسع وبعدين مسكت زبى وبليته من ريقى ومدخله فى طيزها ؛ دخل بصعوبة فى ألأول لكن واحدة واحدة دخل كله ؛وأنا مدخله فيها نمت عليها وبلحس رقبتها لقيت اهاتها بقت عالية جدااا ؛ خفت لأحسن حد من الجيران يسمع الصوت وبالذات أن أنا قدام الشارع والجيران؛ رحت حاطط ايدي على بقها عشان الصوت ؛ وفضلت تلحس في صوابعي لحد ما نزلت لبنى فى طيزها وطلع شوية برا دعكتلها بيهم طيزها وقامت لابسة البنطلون وطيزها لسة فيها اللبن ؛ قعدت خمس دقايق حضننانى وبعدين مشيت ؛ وأتكررت مقابلتنا فى البيت لحد يومنا هذا واحيانا كانت بتيجى يومين أو تلاتة ورا بعض لما يكون البيت فاضى ؛ وخلاص أهو داخلين على الترم التانى.


افلام مصري -  مترجم - فيلم نيك - نيك محارم -  مصري -  محارم - قصص  - فيلم


مساء الخير على الجميع ، ساعات بتجبرك الظروف وياخدك الوقت لحاجه مش فى الحسبان من 3 ايام مارست الجنس مع بنت خالتى حالة غريبه وفريده ومش متخطط لها خالص ودى متعتها ندخل بالموضوع
بنت خالتى ارمله ومعاها 3 اولاد صغار فى مدار ابتدائى انا متزوج اتنين ومبسوط معاهم المهم بنت خالتى دى جسمها مظبوط وابيض حاجه زى ايتن عامر كده المهم اليوم اللى حصل فى العلاقه دى جه فجأه اتصلت بيا باليل اعدى اخد العيال اوديهم المدرسه الصبح واشوف المدير عاوز ولى الامر ليه المهم عديت الصبح خدتهم ومطلعتش فوق فضلت مستنى تحت نزلو الاولاد وقالولى دى ماما كانت عاوزك قولتهلم هوصلكو وارجعلها ، المهم رحت وصلتهم وسئلت الفراش عن مدير المدرسه قالى لسه مجاش تقدر تقابل الوكيل المهم قابلته وعرفت ان المدير اجازه اتصلت ببنت خالتى مردتش قولت اروحلها البيت طلعت لقيت باب الشقه موارب اظاهر كده العيال مقفلوش الباب كويس دخلت انادى عليها مردتش ببص على اوضة النوم يمكن نايمه ملقتش حد بس سمعت صوت الدش قولت يبقا بتاخد شاور لسه هطلع الصاله لقيتها بتفتح الحمام وخارجه عريانه ملط اول ما شافتنى اتخضت وفضلت باصصلها وعينى بتاكل كل جزء فى جسمها ومن غير كلام ولا اى شئ محستش بنفسى غير وانا ببوسها وايدى بتلعب فى كوسها ونمنا على الارض امص شفايفها ولسانها وانزل الحس فى رقبتها واعض حلمة ودانها وانزل براحه خالص على بزازها وهى دايبه خالص منى ومفيش مقاومه وكسها عمال ينزل عسل واهاتها طالعه بتقول نيكنى انا محرومه طلعت زوبرى من سوسته البنطلون ودخلت فى كسها مره وحده سمعت احلى شهقه واهات وفضلت ادخل واطلع لما قربت انزل قومت من عليها نزلت فى الحوض وهى قامت تدخل اوضة النوم تلبس لمحت طيزها بتترج قدامى رحت وراها فضلت ابعبص فيها والعب فى حلماتها وابوسها من ضهرها ولقتنى بدخل صباعى فى طيزها وزبرى ابتدى يشد شويه نيمتها على بطنها وابتديت ازوق فيه جوه طيزها لكن مدخلش روحت مدخل فى كسها لقيتها صوتت ابتديت انيكها واضربها على طيزها وادخل صباعى جووه طيزها ورحت مخرج زوبرى وحطيت فى طيزها وابتديت ادخل وحده وحده وهى بتشد فى الملايا وتصوت لغاية مادخل نصه سبته شويه وابتديت اسحبه وادخله وهى صوتها على وانا رايح جاى بزوبرى جوه طيزها لغاية مانزلت جوه طيزها وسبتها وروحت انضف زوبرى وجسمى بقا همدان لكن لسه زوبرى شادد حيله المهم نضفته ونضفت حوالين البنطلون ورحتلها اوضة النوم لقيتها نايمه على ضهرها قربت منها وقولتلها انا ماشى وبوستها من شفايفها لقيتها شادتنى عليها ونيمتنى على السرير وقامت طلعت زبى تمصه وتعض راسه بشفايفها وراحت ماسكها وحطاه على طرف كسها وابتديت تنزل عليه لغاية ما ادخل وابتدت تتحرك عليه طلوع ونزول وتلعب فى بزازها وتوطى عليا تخلينى ارضعهم محستش بالوقت اللى مر بينا وهى كانت جابت رعشتها ونامت على صدرى وانا زوبرى جواها كان رافض ينزل او كان مشطب لبن بس كان واقف حديد المهم قومت وظبطت حالى ومشيت
وكانت نيكه بدون تخطيط مع فرس هدنى بصراحه


امريكي - تنزيل  -  تويتر -  مني فاروق - نسوانجي -  مجاني -  نيك - مقطع  -  انجيلا وايت


لى زميل فى العمل عندما يرا زوجتى يجن جنونه يحاول انا يتحرش بها وانا واخد بالى من الموقف بس لاقيت نفسى بتهيج على هذا الوضع
فاعمل مش واخد بال واطنش وهى طبعا فاهمه وبتصدو بس خايفه ان اشوفهم فاعمل مشكله ليه وجاء الصيف وطلعنا رحله الغردقه تبع العمل
وكنا مع بعض فى فوج واحد وماطولش عليكو نزلنا نلعب الالعاب المائيه ركبت ميراتى سجادو التزحلق وانا واقف فى اسقبالها فى الميه وهو
طبعا واقف جنبى واول مانزلت ميراتى راح جارى سبقنى وستقبلها وعمل انه بيقومها من الميه وقعد يفعص فى بزازها وطيازها الكبيره وكوسها
طبعا انا اتباطئت علشان اتفرج واتهيج على المنظر وبعدين روحت خدتها من ايدو لاقيتها ضايعه من التقفيش روحت حاضنها وحست بزوبرى
واقف على اخره عرفت ان انا مستمتع بالمنظر فبدأت من هنا تفهم انى الموضوع انا واخد بالى منه وعاجبنى بدات تشرمط معاه اكتر وهو حس
انى موافق فبدا ياخد حريته معاها على الاخر بس بعيد عن الانظار وده بالاتفاق بالنظرات وكان كل يوم نلعب فى الالعاب المائيه هو اللى متوليها


بنات -  -  بنات -  مصري - افلام نيك -  عرب - نيك
وماحدش واخد باله من تحت لتحت يمسك كوسها وهى بدات تلبس ملابس تسهل عليه الوصول للمناطق اللى عاوزها بسهوله ويحك زبو فى
كوسها وفى يوم سيبنا الفندق وخرجنا احنا الثلاثه فى رحلة سفارى وطبعا خلاص عرف انى موافق على الوضع من الحظ ان كل رحله السفار
خواجات مفيش مصريين الا احنا فقط وطبعا هو عمل زوجها وانا الضيف اقصد المعرص وهى جهزة نفسها صح وركبنا بيتش بجى انا لوحدى
وهو راكب وراها وقعد يمسك فى بزازها ويلعب على راحتو ماهى ميراتو لحد استوت مش ناقص الا يركبها وبعد رحلة السفارى رجعنا الفندق
واخدنا دش لاقيتها بتقولى ايه رايك نطلب عشا هنا ونعزم احمد زميلك ونقضيها سهره حلوه قولت لها عجبك صح قالت لى خلاص مش قادر
بحس بزوبرو هخروم جسمى نفسى ينيكنى قولت لها ماشى واتصلت بيه راح جاى هوا طبعا طلبنا العشا بس عشا مين دااول مادخل الغرفه
مسك ميراتى طبعا هى اللى فتحت الباب من اول الباب لحد السرير بوس وتفعيص وانا ولاكانى موجود وانا هايج من المتعه ميراتى فى حضن
زميلى وانا بتفرج لايف واحمد نازل تقطيع فى لحم ميراتى وهى عماله تتأوه وفرتك لبسها من شهتو الجامحه المثيره لحد ما قالت له نيكنى بقى
مش قادره حرام عليك خلع هدومو وهى مسكت زبو وقعدت تاكل فيه وراح راميها على ضهرها وراح فاشخ رجليها وراح مدخل زبو الكبير راحت
صارخه وقالت انت وحش كاسر نيكنى ياوحش وانا فى قمة هياجى قعد ينيك طول اليل وانا جبت ضهرى كتير لحد ماتعبت ونمت وسيبتهم مع
بعض وقومت الصبح لاقيتهم نايمين فى حضن بعض سيبت الغرفه فطرت ورجعت لاقيتو نازل نيك فيها قالى معلش ياحبيبى ياريت تخرج
وتيجى وقت تانى اكون خلصت انا وميراتى هى خلا مش هتعرف تتناك منك تانى قالت لى صح ياحبيبى انا مش عاوزه غير احمد قولت ماشى
ياعم وروحت خارج


فيديو  -  فلاحي -  محجبات -  عربي - مقطع  -  نيك


كانت بدايتى مع الجنس منذ الصغر و كان شعورى بالشهوة بيزيد يوم بعد يوم لحد ما اتعرفت على حبيبى اللى حكيت لكم عليه قبل كده و عشت معاه احلى نيك لمدة سنتين كنت تقريبا يوم و يوم بقابله فى شقته نحشش و ينيكنى بكل الاوضاع التقليدية و الجديدة
كان احساس عمرى ما هنساه ابدا لحد ما حبيبى سافر للخارج و اتحرمت من متعتى معاه.
و هحكيلكم دلوقتى اللى حصلى لكن لازم افهمكم من البداية القصة ازاى بدأت
فضلت بعد فراق حبيبى وقت طويل اوى عندى حالة اكتئاب و مش عاوزة اعرف حد و لا اكلم حد
لغاية اليوم اللى قابلت هيثم فيه كنت فى اخر ايام امتحانات الكلية اتعرفت عليه بالصدفة و قعد يتكلم معايا و يسألنى على حاجات فى الكلية لانه كان مسافر و لسه راجع قبل الامتحانات
كان بالنسبة لى عادى واحد زى اى واحد مكنتش حاسه تجاهه بأى مشاعر و اتفقنا ان احنا نتكلم بعد الامتحانات و اتقابلنا اكتر من مرة و بدأ الكلام بينا يبقى عن العلاقات الجنسية و الاوضاع و الاحساس اللى اى بنت بتحسه و هى فى حضن حبيبها و طبعا كنت بتكلم معاه و انا بفتكر حبيبى و علاقتنا المولعة
و بدأ يحس انى بتعب لما بنتكلم فى المواضيع دى لحد فى مرة ما صارحنى وقالى انا نفسى فيكى عاوز المس نارك اللى بحسها فى عنيكى و جسمك و صوتك و انتى بتتكلمى معايا
و مش عارفة ليه وافقته و اتفقنا نتقابل و فعلا رحت له شقته و بدأ يحضنى و يبوسنى و يقلعنى هدومى واحدة واحدة و انا مستسلمة على الاخر لكن على الرغم من حرمانى من النيك فترة طويلة قربت من سنة بعد سفر حبيبى رغم ده مكنتش حاسة باى اثارة مع هيثم كنت حاسة ببرود غريب رغم انه قالى انى مولعة نار
كان البرود من جوايا و مع ذلك بتجاوب معاه و اهاتى بتعلى كل ما يدخل زبره فى كسي كنت حاسه انى بمثل الشهوة و الغريب انه اتمتع اوى معايا
المهم بعد كده اتقابلنا مرتين تلاته فى شقته و فى اخر مرة قالى صاحب عمرى راجع اجازة بكرة و عاوزين نخرج مع بعض كلنا و اجيب له بنت صاحبتى علشان نقضى اليوم مع بعض
وافقت وتانى يوم رحت معاه قابلنا صاحبه اسامة كان شاب وسيم ملامحه كلها رجوله و بينى و بينكم اول ما شفته حسيت احساس غريب لكنى طنشت و قضينا اليوم مع بعض نلف بالعربية و نتفق على الفسحة اللى جاية هنروح فين و هنعمل ايه و اتصلت و انا معاهم بصاحبتى و قلت لها بكرة هنروح مارينا و قالت لى ماشى
نزلت تانى يوم الصبح بدرى لقيت الشباب مستنينى بالعربية ركبت ورا و اتصلت بصاحبتى قالت لى اسفة مش هقدر اجى معاكم
اسامة و هيثم قالوا خلاص نروح احنا و نقضى اليوم عادى و ضحك هيثم و قاله عادى هتظبطك (قصده عليا) ضحكت و قلت له عنيا.
و احنا فى الطريق طلبت منهم اشترى حاجات من محل وقفوا بالعربية و نزلت و انا راجعة لقيت اسامة واقف و ساند على العربية و عنيه بتاكلنى اكل من فوق لتحت كنت لابسة جينز و بدى ستوميك ابتسمت و قربت اركب لقيته بيفتح لى الباب و هو حاطط ايديه على وسطى العريان و انا بركب لمس طيزى بايديه و قفل الباب و طلع يركب مكانه و يسوق و لقيته بيظبط المرايا اللى فى النص علشان تيجى عليا
و بدأنا فى طريقنا لمارينا و مشغلين اغانى و انا بتدلع على كل اغنية شوية و عنيا على المرايا و هو مركز اوى معايا
كنت حاسه انه بينكنى بعنيه بجد خلانى هجت اوى و جسمى اترعش بشهوتى عنيه فكرتنى بنيك حبيبى فكرتنى ازاى كان بياكلنى و بيثيرنى.
المهم وصلنا مارينا وطلعنا على الشاليه قلت لهم هاخد شاور سريع و اغير هدومى و ننزل على طول.
هيثم قال هينزل يشوف حاجات فى الماركت عقبال ما اجهز و اسامة قال هيستنانى و ننزل مع بعض
اخدت المايوه و دخلت التواليت و بدأت اخد الشاور و انا بفتكر نظرات اسامة ليا فى الطريق و بدأت احس بشهوتى تانى و رعشتى بدأت تزيد و فجاة لقيت الباب بيتفتح بشويش و اسامة واقف ماسك البشكير و بيسألنى خلصتى مش عارفة ليه اتكسفت رغم انه مش اول واحد يشوفنى عريانه قلت له اه و مديت ايديا اخد البشكير بعده عن ايديا و قرب منى و بدا يلف البشكير على جسمى و يقفله عليا و حضنى جامد وبدا يبوس فى شفايفى و رقبتى جامد وو ايديه بتعصر طيازى.


 افلام مصري -  حيوانات -  مترجم - افلام نيك - فيديو  - افلام ي -  جديد - مقاطع
دقايق و فوقنا على هيثم بيتصل على التليفون بيستعجلنا ننزل. بصراحة مكنتش عاوزة اتحرك من مكانى مش عاوزة اسيب حضن اسامة مش عاوزة انزل قبل ما ينكنى . لكنه قالى يالا البسى و يالا
و فعلا لبس المايوه و الكاش مايوه و نزلنا و رحنا على الشاطئ و انا كل تفكيرى فى اللى حصل قلت لهم انا هنزل البحر قالوا لى دقايق و نحصلك.
و نزلت و انا بحاول افوق من الشعور اللى انا فيه شوية و لقيت هيثم نازل البحر و قرب منى و بدأنا نهزر و نضحك و ايديه بتلمس جسمى و شوية يشدنى و يحضنى و احس بزبره واقف تحت ال اوى و يحط ايديه على كسى و يلعب فيه بصوابعه و حضنى جامد و هو بيحضنى لقيت اسامة نازل البحر بصراحة اتبسطت و هجت اوى.
قرب اسامة مننا و بدانا نعوم و نلعب و نهزر و نتكلم و كل شوية احس بايد اسامة على طيزى او ايد هيثم على بزازى كانوا الاتنين بيلعبوا فى جسمى تحت المايا كل واحد بيلعب فى الحته اللى يطولها و انا بموت بينهم من الاثارة و الهيجان كنت عاوزة اتناك بأى شكل لحد ما فى مرة الاتنين كانوا قريبين منى و حطوا ايديهم فى نفس الوقت على كسى و طبعا كان الموقف غريب لكن لقيتهم بيبصوا لبعض و كأنهم فهموا اللى بيحصل و اللى هيحصل بعد كده.
و بدأنا بعد كده احلى متعة طلعنا من البحر و رحنا على الشالية و دخلت اخد شاور ودقايق و لقيت هيثم داخل عليا و بدأ يبوسنى و يحضنى و يرضع بزازى و ايديه بتفرك كسى و تعصر طيازى و بدأ يبعبصنى و يدخل صوابعه فى كسى و انا من الهيجان بدأت اصرخ ااااااااه اااااااااح اووووووووووووى كمان و هو يبعبصنى اكتر كل ما اصرخ لحد ما جبتهم و نزلنى امص له زبره اوى و ابلعه و ارضعه و افرك بيوضه جامد لحد ما جابهم عليا ووقفنى و بدا يحمينى و يغسلى جسمى كله و لفنى بالباشكير و شالنى و طلعنا بره لقيت اسامة ممدد على السرير و زبره واقف اوى و هو بيدعك فيه هيثم نيمنى جنبه و فك الباشكير و ايديه بتلمس جسمى و سابنا و طلع بره و اسامه بدأ يلمسنى و يبوسنى و يحضنى و فجأة لقيته فوقى بيفتح رجليا اوى و ماسك زبره و بيقربه من كسى و بدأ يدخله جامد فى كسى اااااااااااااه بشويش يقرب شفايفه منى و يبوسنى و يقولى هيثم جهزك ليا يبقى مفيش بشويش و يدخل زبره اجمد و انا اصرخ كان زبره كبير و بيوجعنى اوى و كل ما اصرخ يخبطه فى كسى اكتر و ايديه بتقطع بزازى.
كان اسامة بيحب النيك العنيف و بعد فترة الحرمان اللى كنت عايشاها كان النيك كده قمة فى المتعه و قلبنى على بطنى وحط مخدة تحت وسطى و فتح رجليا اوى كسى بقا مفتوح ادامه اوى و بدأ يدخل زبره جااااامد و انا اصرخ كان بيوجعنى اوى الوضع ده وهو يسحبه و يدخله اجمد و بدأ يدخله و يطلعه اسرع و اجمد لحد ما سحبه مرة واحدة و حسيت بنار لبنه على ضهرى و طيزى.
بصراحة مكنتش قادرة اتحرك من المتعة و النيك كنت حاسة بانى تايهة فى دنيا تانية و فضلت نايمة على بطنى دقايق و بدأت احس بايدين على رجليا بتحسس عليها بشويش رفعت راسى و انا فكرى انه اسامة عاوز تانى لقيته هيثم شدنى و خلانى قمت و نام على ضهره و رفعنى فوقه طبعا عاوز يشبع هو كمان مسكت زبره بايديا و حطيته على خرم كسى و بدأت انزل بشويش عليه شدنى و قعدنى جامد عليه صوت اااااااه و بدات العب على زبره بكسى و اطلع و انزل و اترقص اوى اصل الوضع ده متعتى و مزاجى العالى
و بدات اتمنيك اكتر و اكتر على زبر هيثم و ايديه بتشد بزازى و تقرص حلماتى ااااااااااه ناااااااااار فى كسى من النيك و بدأت اتنطط اكتر على زبره لحد ما سحبه و نيمنى على ضهرى و بدأ ينزل لبنه على بطنى و سوتى و بزازى.


تنزيل  - فيديو  -  حوامل -  ايراني - فيلم  - افلام  -  بنات -  صعب - فيديو حيوانات


انا محمد 26 قناوي بس عايش ف القاهره جسمي مظبوط وزبي معقول بس تخين وقمحاوي دي معظم الصعايده المهم
كنت عامل اكونت ع تويتر باسم عنتيل الليالي وكنت بكلم عليه ناس كتير بس كلهم يا خولات يا ناس بتضيع وقت
لحد ما ف يوم كلمتني واحده اسمها نورا عندها 47 سنه وانا بعشق الناس الكبيره دي اوي ولما صدقت صراحه مليش تجارب وكدا


افلام  - افلام اجنبي - افلام امهات - افلام حيوانات - افلام عربي - افلام محارم - افلام محجبات - افلام مصري - xnxx
كلمتها وكلمتتي وتبعتلي صورها وانا ابعتلها صوري المهم اتفقنا اننا نتقابل فا قولتها ماشي أجزت يوم من الشغل واستنيت لما ابويا راح الشغل الصبح وكلمتها قالتلي انا جايه قولتلها تمام ظبط نفسي وحلقت وبرفان والدنيا جميله اول مره بقا وعندي حماس فاظيع جت وقابلتها لقيت واحده كدا كل حاجه فيها مظبوطه ظيزها مرفوعه ومقلوظه وبزازها واقفه لفوق و فخاد مصبوبه جسم يتاكل بجد وكسها مرسوم ف البنطلون الي لابساه خدتها وروحت البيت قفلت الباب وقعدنا نتكلم شويه انا مش عارف اعمل اي صراحه بدأت تتكلم معايا اسمها نورا عندها 47 سنه متجوزه وعندها عيلين بس المفاجاه الي قالتلي عليها انها مش مصريه من ارمانيه المهم قالتلي انا هدخل الاوضه 10 دقايق وهندهلك قولتلها تمام دخلت وانا فضلت قاعد شويه وندهت عليا دخلت لاقيت بطل لابس بيبي دول لونه موف وجسمها ابيض مقدرتش اقوم روحت ناطط عليها ع السرير وهات يا بوس ف اي حته تيجي عليها شفايفي وبلعت لسانها وعض ودوبنا معا بعض روحت قايم قالع وخلتني بال بس ونزلت كملت لحس ومص وبوس ف كل جسمها واحك زبري فيها ع الهدوم بتاع 10 دقايق ولقيت نفسي جايب لبنى اتعدلت ومسكت زبري وفضلت تمص فيه لحد ما وقف وروحت مقلها ونزلت لحس ومص ف بزازها واعض الحلمه ونزلت ع بطنها اعض فيها وسرتها ونزلت ع كسها لقيته غرقان فصلت الحص واعض وامص فيه لما جابت لينها كله ف وشي طمعه جنني عليها روحت قايم واخد رجليها ع كتفي وهاتك يا ينيك وادخل واطلع واعصر بزازها لما شبعت روحت مقومها ونمت انا وهيا ركبت ع زبري وطلع متنزل وبزازها يتنططو واعصر فيهم ونيكها جامد روحت قايم وخليتها تاخد وضعيه الكلبه وروحت راشقه مره واحده فيها صوتت كتمت بقها وهاتك يا دك ف كسها ببص ع خرم طيزها لقيته واسع فضله العب فيه بصباعي قالتلي لا زبرك هيخرمه دا تخين قولتلها متقلقيش دخلت جيبت زيت وحطيط ع زبري وع خرمها ودخلت الراس صوتت روحت كاتم بوقها ودخلته مره واحده كانت بتفرفر وتتشنج وكسها يجيب ميه فضلت شوبه ارزع فيها لما قربت اجيب روحت مطلعه من طيزها ودخلته مره واحده ف كسها وروحت جايب لبنى كله ف كسها ومطلعتش وراحت نايم عليها وفضلنا ننهج وانا راكب عليها وروحت قايم من عليها مسكت زبري تقولي كدا تعمل ف طيزي كدا قولتلها صراحه حلوه وتستاهل ودخلنا خدنا دوش معا بعض ولعب تحت الدوش بس صراحه مكنش فيا حيل انيك تاني لبست هدومها وقعدنا نتكلم شويه وانا العب ف بزازها والعب ف كسها مش عايزها تمشي اول مره انيك واتمتع وبعديها نزلنا وروحت وكانت اول واحلى نيكه ف حياتي وبجد كل دا حصل ف اول مره تحياتي


افلام مصري - افلام اجنبي -  مترجم - افلام جنس - افلام محارم -  جماعي -  امهات -  اسيوي - تحميل افلام  - افلام امهات


امبارح كنت قاعده لوحدي في البيت وماما وبابا نزلو اسكندريه بيجيبو حاجات وهيرجعو متاخر فشخ وانا كنت لسه نايمة وطبعا بما انو الصيف وما ادراك ما الصيف و طبعا عرفين اكيد لبوه زي هايجه بتام بهدو خفيفه الي هي هوت تقريبا ملهوش لازم ومش مداري حاجه وخفيف فشخ وي بدي بحملت عند نص بطني صحيت ع الساعه 4 العصر ع خبط ع الباب و طبعا صحيه مش شايفه قدمي وهايجه رحت فتحت الباب من غير حتي مسال مين طلع بتاع الغاز لانو كان جيه قبل كدا وملقش حد ودا الي هو قالو فا قالي جي ياخد القراءه وكده فا قولتلو اتفضل وقبل ما اكمل هوصفهلكم بسرعه هو رجل كبير و طبعا اسمر من الشمس بس مقبول جمال عادي بس بكشر صغير والي حد ما اقرع المهم دخل وانا بقول امتي يمشي علشان اتشرمط شويه علي المنتدي المهم حطيت الفحم ع النار والشيشه بره جاهزه في الصاله فا هو بصلي بستغرب وقالي حضرتك بتشيش فا طبعا عرفني بجحه قولتو ايو في اعتراض حضرتك وبضحك قالي لا برحتك قولتو حضرتك خالصت قالي لا الظهر في مشكله وهطول شويه قولتلو تمام بدون اهتمام و قولتلو طبعا البيت بيتك و اقعد يطلع ورق و قلم ويبص ع البتوجاز ويقولي لازم نتاكد انو مش بيسرب قولتلو برحتك وطبعا كا المعتاد حلماتي واقفه من كتر الهايجان وكا انها تتوسل علشان تتمص بي شافيفو الكبيره المهم خد الفحم ورستو وقاعد اشيش علي الكانبه وفاتحه رجلي وبقراء قصه هنا كنت عجبني فشخ. وطبعا ال الي لبسها مش ساتر حاجه معادا انو مغطي حته صغيره من كسي والباقي واضح والرجل اساسا شكلو هاج اول ما شفني ومستني فرصه بصراحه انا لو مكانو كنت فشختني والي يحصل يحصل انا اصلا جسمي طري وابن وسخه بيحب يتنك وشهواني اكني اتخلقت للشرمطه والنيك بس المهم نرجع للي حصل كنت بقراء القصه وهاجت اكتر وجبت اخري و قولت لنفسي لازم يا امشيه يا اهيجو ويمتعني وللصراحه حبت الفكره التانيه اكتر فا قولت لازم اهيجه لدرجه ميقدرش يعترض ع اي حاجه اقلها ورحت سبت الشيشه وقمت للمطبخ ببص لقتو نايم جمب البوتجاز علي ظهرو وبيبص علي البتوجاز من تحت وزبرو باين من شدد البنطلون اسكت لا طبعا قولت دي فرصتي رحت ريحه برحه وهو ولا هنا شكلو كان سرحان في حلمتي المهم دوست برجلي علي زوبر لقتو قام نص قومه بقا وشه بالطبط قدم كسي الي نصو باين واهاااا من نفسو السخن علي كسي هيجني لدرجه كنت عوذه ا وشه وشافيفو في كسي الهايج سيطرت ع نفسي وقولتلو اسفه وجعتك بصلي رحت بدون مقدمات اقربت لدرجه انو لو طلع لسانو يبقا علي كسي وقولتلو مش قصدي بس هصلحك ببصلو لقيته تايه ومتردد وعينو ع كسي تقريبا كان بياكلو بعينو قولت كده استوي ع الاخر ورحت لفيت اديتو طيزي وبوطي الي هو وشو بقا في طيزي وبحسس ع زبرو الي ع اخرو وبقولو وجعك صح وبرجع طيزي ع وشه وهو شكلو كان لسه مش مستوعب اصلا رحت بعد ومسكت ايدو وقولتلو تعال وهو ماشي ولا حسس وقعدو ع الارض قصد الكانبه وبالتحديد كسي ومسكت الشيشه وبشيش ورحت منزله رجل ع الارض والتانيه علي الكنبه فوق وكسي بقا بين قدمو معادا حاجات بسيطه ورحت سحبت نفس من الشيشه وبقوله اي مش عجبك كسي الهايج لقتو بداء يجمع وقالي لا ازي عاجبني اووي قولتلو طب اي مش هتخد حق الوجع منو ولقته بدون اي كلا نزل عليه وشد ال وقعد يمص بشافيفو الكبيره ويلحس كان للصراحه محترف وانا بخد نفس من الشيشه لقتو ضربني ع الحته الي في اول كسي بي ايدو اتجننت وقلتلو شكلك خول مش هتعرف تمتع كسي وبزازي الهايجين لقتو مسك كسي لحس وعض وضرب خيف و انا سبت الشيشه وبقيت بتاوه زي اللبوه الهايجه حلو كسي عجبك يا ابن الوسخه دي نعمه الحس كويس علشان تدوم. قولتلو عوذك تمص وتلحس لغايت ما لسانك يورم علشان المره الجايه لو عجبتني المره دي هخليكي تنيك طيزي الي عامله زي الجيلي و هو مكدبش خبر قاعد يمص ويلحس ومسك حلماتي وعضهم بسنانو جامد شويه وانا بقيت زي التور الهايج و اقعد يفعص فيهم ويضربهم و مسك طيزي لحس وبعبصه وضرب لغايت محمرت وبقا ينتقل لكل حته في جسمي بشافيفو الكبيره لغايت مهديت شويه وقلتلو تعال بقا ادلعك شويه ومسكت شفيفو الكبيره الي عجبني بوس لما هرتها وفي نفس الوقت عملها احك كسي علي زوبرو وخلتو ينزل ع الارض يمص رجلي وبعديها خليتو ينزل برجلي بس وانا بلعبلو بيها في زوبر وبعديها جب المنديل من ع الترابيزه ومسحها وباسها وقالي انا تحت امرك من دلوقتي يا لبوه يا هيجه يا بنت انيه قولتلو انت من دلوقتي خدم كسي وخدت الرقم ولبس وبسني بوسه بنت وسخه و ماشي علشان كان لازم يمشي وكانت الساعه 7 بليل وانا جعت وطلبت دلفري وطبعا عرفين انا كا لبوه وهايجه مرحمتش الدرفلي هبقا احكلو لما اخالص لعب في كسي واتنك شات شويه


تنزيل  -  اجنبي - فيديو حيوانات - فيديو  - افلام  -  ميا خليفة - فيلم
وبالمناسبه انا قبلت ناس من هنا ومطلعوش رجاله قد كلامهم هبقا احكلكم طبعا بس بعدين و مزعلتش عادي زي ما في الوحش في الحلو ولقيت ناس حلو وهي الي بتشجعني وعلشان كده هرجع و هبداء احكلكم كل الي حصل من الامتحانات الي عدتها بالحب لغايت الاجازه والي حصل فيها ومتزعلشو هبقا موجوده بعد كده علشان انا خالص بقيت متاكده اني لبوه هيجه بتحب الرجاله اتجوز واتفتح بس وانا مش هسيب رجل الي لما اخد مزاجي منو الاول وطبعا في الاخر اقولكم بحبكم وانتو هيجين عليا عوذكو تنكوني ومترحمونيش انا بقيت لبوت المنتدي وبما انكم اعضاء فليكم انكم تفسخوني اوووي جامد اححح والمعرصين ليهم حق اني افشخهم بردو بحبكو امووووووه


قصص  - نيك - فيديو  -  محارم -  امهات -  محارم -  حيوانات -  اخوات - تحميل افلام  - صور نيك


انا مروه عندي 20 سنه و مش مهم من فين


المهم اني من صعري و انا جسمي فاير و بزازي كبرت بسرعه و فخادي ادورت و طيزي اترفعت لدرجة ان صاحباتي البنات كانوا بيستغربوا مني و بيحبوا يلمسوني و يحسسوا عليا و يمكن دا اللي خلاني على طول هايجة و ابص على جسمي ف المرايه و اسخن و العب ف كسي لحد ما يتهري . انا بيضا خالص و حلماتي وردي و قصيره شويه و الباقي لكم ان تتخيلوه لما من صغري بزازي كبيره


كنت بحب نظرات الولاد على بزازي و طيزي و بستمتع و بحس بنشوه كبيره و بحب كلامهم ليا و الشتايم اللي بتتحدف و انا ماشيه و لما كنت الاقي حد بيعاكسني كنت بتقصع ف المشيه اكتر و بفرح لما احس بيه هيموت ورايا و هو عنيه مضروبه و مبحلقه ف طيزي بقيت بلبس لبس ديق على جسمي مخصوص عشان اتعب الولاد اكتر و اخليهم يبصوا عليا و يمتعوني بالشتايم و المعاكسات , حتى الرجاله الكبيره ماكنوش بيعتقوني و بيبحلقوا فيا و هم مع مراتاتهم . ف مره كنت هايجه جدا ف قررت اروح الجامعه من غير اندر ولا برا و كمان لبست جيبه ديقه جدا كانت هتفرتك طيزي و مع ذلك لما امشي كانت طيزي بتتهز زي ال " مهلبيه " و دا كان اول تعليق سمعته اول ما نزلت من بيتنا . وصلت الجامعه و مافيش عين سابتني غير لما بصت على طيزي و فصصت جسمي و انا كنت ف نشوه غير عاديه وقتها و كنت خايفه كسي يفضحني قررت اني مش هحضر محاضرات و قعدت ف الكافيتريا لحد ما خلص البريك و كل الناس راحت محاضراتها و مافضلش غيري , كنت حاسه الولد بتاع الكافتيريا مبحلق فيا من اول ما قعدت و دا خلاني اهيج اكتر جه قالي تشربي ايه يا قمر ؟ قولتله بيبسي راحه جابها و جه يفتحها عندي و هو بيفتحها وقعت من ايده او هو كان قاصد يوقعها و اتكب منها شويه على بزازي و انا كنت مش لابسه براا زي ما قزلت و كنت لابسه بادي بمبي ف بين كل بزازي و هو شافهم ماصدقش نفسه اشتغل يعتذرلي و هو مبحلق فيهم و قالي اتفضلي اغسليه ف الحمام و انا رايحه الحمام لقيته بيكلم صاحبه و بيتهامسوا و ماحطيتش ف بالي دخلت و لسه بفتح الميه و بحط منها ع مكان البيبسي لقيت بزازي بانت اكتر عجبني شكلهم و شكلي كدا و فكرت لو طلعت كدا و اتمشيت وسط الرجاله و الولاد هيحصل فيهم ايه , لما بتاع الكافيتريا كان هيموت .


افلام محارم - تحميل افلام نيك - افلام نيك -  كلاب -  حصان -  بورن -  محارم - صور hd -  حيوانات


لقيته فتح الباب و بيقولي ايه الاخبار تمام ؟ قولتله انت اتجننت !! ازاي تفتح الباب دا حمام بنات قالي انا عارف ان مافيش غيرك عشان كل الناس طلعت محاضراتها و بعدين انا حطيت علامة مغلق للصيانه عشان ماحدش يدخل و تاخدي راحتك كل دا و هو مركز على بزازي قولتله طيب شكرا اتفضل اطلع بقا قولتله كدا و انا مش عايزاه يطلع و يفضل باصص على بزازي هو تقريبا جس بكدا ف صوتي لانه عمل العكس و دخل و قفل الباب و قالي: ماينفعش طبعا , دي غلطتي و لازم اتطمن عليهم , قصدي عليكي قرب مني و انا ملاحظه ان بنطلونه فيه بروز و ان زبه خلاص بينتصب . راح قالي البيبسي لو ما دعكتيهاش جامد مش هتطلع و هتفضل عامله علامه لقيته فتح الميه و بيقولي بصصي كدا و ابتدر يبل ايده و يدعك ف البادي جنب بزازي و بيشوف رد فعلي و انا مش عارفه انا ازاي سكت خالص و مانطقتش و هو لما لقاني كدا راح اتجرأ و حط ايده على بزازي بقا و ابتدى يدعك عليهم وقتها كنت انا جبت آخري و سخنت على الاخر و غمضت عيني و طلعت مني أهه تدل على اني مستمتعه . اول ما سمعها اتحول و قفش ف بزازي جامد و قالي لما انتي شرموطه كدا سايباني احور ليه من الصبح فضل يقفش ف بزازي جامد كانه بيعصرهم و يقولي يخربيت بزازك ايه دا كله رفعلي البدي لحد رقبتي و اول ما شاف بزازي قالي يخربيت كدا ايه المهلبيه دي يا شرموطه دول يتاكلوا اكل . نزل عليهم يرضع منهم و يعض ف حلماتي و انا كنت ف دنيا تانيه خالص و و بتأوه و صوتي ابتدى يعلا قالي وطي صوتك يا شرموطه هتفضحينا بهيجانك دا . قالي لفي يا لبوه اديني طيزك اللي هموت عليها دي و انا زي المسحوره بنفذ و بس لفيت و ميلت قدام شويه عشان طيزي تبانله كويس . حسس عليها بايده خفيف الاول و اداني كام بعباص و بعدين قالي دا انتي مش هتطلعي سليمه انهردا يا شرموطه هتتناكي من كل خرم فيكي و اولهم طيزك اللي زي الجيلي دي . راح لسعني على طيزي و انا اتأوهت جامد ف عرف اني بحب الضرب و فضل يضرب فيا لحد ما خلا طيزي تحمر و فتح السوسته و طلع زبه و مشاه على طيزي من فوق الجيبه روحت انا بقيت ارجع بطيزي عليه عشان احس بيه جوايا ز حسيته كبير مش صغير يعني لفيت بوشي ببص عليه لقيته ضخم جدا و عروقه بارزه و هيجني المنظر انه مغروز جوا طيزي . هو اول ما شافني ببص على زبه قالي عايزه تتناكي مش كدا يا لبوه ؟ قولتله ايوه خلاص مش مستحمله بمووت راح رافعلي الجيبه و شاف طيزي و هي محمره من الضرب و كمل عليها بلسعتين ع اللحم خلوني همتوت و بترجاه يدخل زبه بقا راح تافف عليه و حاطه على خرم طيزي و ابتدا يزق و انا اتألم و اتأوه و شويه و هلم علينا الجامعه راح حاطط ايده على بقي و بايده التانيه ابتدا يضغط على راس زبه لحد ما دخلت و بعدين حول ايده على بزازي بتعصر فيهم و ابتدا يزق بتاعه سنه سنه ف طيزي لحد ما طيزي شالت نصه و اتعودت عليه قولتله خلاص اكتر من كدا مش هقدر .


خيانة زوجية -  محجبات -  فلاحي -  باص - فيلم  - فلم  -  ايراني -  حوامل -  اغتصاب


انا حسام قصتي بدأت وانا عمري 17 عام أختي هبه أصغر مني ب3 سنين في اجازة الصيف جاءت عمتي لعمل بعض الفحوصات الطبية هي وبناتها الاثنين وهتقعد عندنا اسبوع فاضطرت اختي لترك غرفتها لهم والنوم معي في غرفتي.
ونامت هي علي السرير وفرشت انا بجوار السرير ونمت .
قلقت حوالي الساعه 2 بالليل وقمت فتحت بلكونه وقفلتها كويس علشان اشرب سيجارة .دخلت لقيتهانايمة قدامي وكأني اول مرة باشوفها كان الغطاء وقع من ع السرير لابسه قميص نوم كت فوق الركبة نايمة علي ظهرها شيلت الغطاء علشان اغطيها وحسست براحة علي رجلها فلم يحدث شيء تجراءت اكثر غطيت رجليها وحسست بيدي علي بزازها كانت روعه من طراوتهت لانها مكنتش لابسة سنتيان فاحسست انها ابتدت تحس فخفت وندهت عليها بصوت واطي فلم ترد فكملت غطيتها ورجعت انام وانا جسمي كله يغلي من الشهوة .
انتظرت حوالي نص ساعة عندما وجدتها نامت علي جنبها بحيث اصبح وجهها للحائط وظهرها لي فمددت ايدي من تحت الغطاء احسس علي سمانه رجلها وتجرات اكتر لفخدها وعندما بدأت العب في طيزه وابعبصها علي خفيف ابتدت تتحرك خفت واتغطيت ونمت .
تاني يوم اتأخرت مع صحابي ولما رجعت لقيتها نامتدخلت علشان اغير هدومي وانام كانت نايمه ظهرها للحائط ووشها لي لما غيرت هدومي دخلت البلكونه اشرب سيجارة قبل النوم رجعت لقيتها نايمه علي ظهرها والغطاء علي رجليها وبس ولقيتها لابسه جلابيه حمالات قطن وقصيرة تحس انها تي شيرت طويل حسست علي فخد رجليها وغطيته وقعدت العب في بزازها كتير لحد ما زبري كان هيقطع ال ولما ديتي تقلت حسيتها ابتدت تحس غطيتها بسرعه ونمت مكاني وخفت جدا للصبح.
الصبح لقيتها بتعاملني عادي قلت محستش بحاجة وجيت بالليل قبل ما ننام قلت ليها انا ظهري وجعني من نومه الارض نامي انتي النهاردة علي الارض قالت لي لاء مش هنام علي الارض نام جنبي وخلاص . اول مادخلت نامت فضلت صحي حوالي ساعة قدام التلفزيون .
ودخلت انام جنبها اول ما دخلت لقيتها نايمه علي ظهرها نمت جنبها علي جنبي وشي ناحيتها وانتظرت حتي ابتدت تتقلب والغطاء اتشال من عليها حطيت ايدي علي الغطا وعلي فخدها شويه وابتدبت احسس علي فخده من فوق الهدوم للاسف كانت لابسه جلابية طويله وبنص كم وفجاة اتحركت شيلت ايدي بسرعه لفت علي جنبها وايدتني ظهراها رحت حاطط ركبتي علي طيزها لقيتها سكتت حطيت ايدي علي كتفها ونزلت براحة علي بزازها ولفيت جسمي قت فيها من ورا كاني حاضنها ورشقت زبري في طيزها ومحستش بنفسي الا وانا جايبهم وغرقت هدومي و قمت غيرت ورجعت نمت اتجرات اكتر مديت ايدي من تحت الهدوم قعد العب في طيزه وخلت ايدي من تحت الكلوت لحد ما وصلت لخم طيزها وفجأه حصيتها بتتقلب شيلت ايدي بسرعة وقمت لقيتها بتقول كانها بتحلم يووه بقي .
لبناني - فيلم  - افلام  -  امهات - نيك امهات
خفت جدا ونمت للصبح لما لقيتها بتعاملني عادي قلت عادي لقيتها قبل ما ننام بتقولي هتنام فين النهاردة علي السرير بردة وحسيت انها بتقولها بضيق قلت شكلها حاسس بحاجة قلت لها انا ظهري بقي احسن هنام علي الارض ولو حسيت اني تعبت هنام علي السرير مردتش عليه ودخلت تنام لما دخلت انام لقيتها متغطيه كويس ونايمة وظهرا للحائط رحت نايم علي الارض شويه وابتدت تتقلب دخلت قعدت في البلكونه حوالي ساعة رجعت لقيتها نايمه علي ظهرا ومن غير غطي ولابسه جلابيه حمالات قصيرة اوي لونها احمر وكلوت احمر روعه هجت قووي من غير مقدمات قلعت هدومي كلها لحد مابقيت بالبوكسر وبس قعدت جنبها علي السرير قعدت احسس علي فخدها بايد والايد التانيه بتلعب في بزازها وهزيتها من كتفها بالراحة ونديت عليها لقيتها مبتردش دخلت ايدي المس بزازها والعب فيهم ورحت غطيتها وجبت غطايا علشان انم جنبها لقيتها اتقلبت ونامت علي وشها رحت رافع الغطا ورفعت الجلابية وبوست طيزها بوسه خفيفة من فوق الكلوت ومديت ايدي من جنب الكلوت العب في طيزها وابعبصها حسيت ان كلوتها مبلول ساعتهت عرفت انها حاسة وعاجبها الموضوع اتجرأت قلبتها علي جنبها وشها للحيطه ورفعت الجلابيه لحد بزازها وضميتها لي وخرجت زبري وضغطت بيه علي طيزها من فوق الكلوت وانا هاري بزازها تقفيش وبوس لحد ماجبتهم علي كلوتها رحت منيمها علي ظهرها وقعدت ابوس بطنها وسرتها وابوس كسها من فوق الكلوت وغطيتها ونمت علي الارض من التعب محسيتش بنفسي الا الصبح وحسيتها بتبص لي بصات غريبة وبالليل سألتني انت نمت علي الارض ليه قلت لها محستش بتعب بس النهاردة هنام جنبك . اليوم ده هي سهرت قوي علي غيرالعادة لما دخلت تنام دخلت بعديها بخمس دقايق علي طول لقيتها نايمه علي بطنها ومتغطيه مستنتش قلعت ورفعت الغطاء لقيتها لابسه وتي شيرت قعدت العب في طيزها وحاولت اقلعها ال الاقيها بتتحرك غطيتها ونمت جنبها اتقلبت واديتني ظهرها قت فيها وحاولت ادخل ايدي العب في بزازها من جوه الهدوم حسيتها بتتحرك وبتعمل نفسها بتصحي حسيت وقتها انها شاكة من الي عملته امبارح وعايزة تتأكد .طنشت ونمت وتاني يوم بعد مانامت نمت جنبها شويه من غير ما اعمل حاجة لحد ما لقيتهااتديتني ظهرها والغطي مرفوع ولابسه قميص نوم ستان اسود حطيت ركبتي علي طيزها وزقيتها بيها رحت لافف نفسي وقت فيها ومديت ايدي طلعت فردة بزها بره قميص النوم وقعدت اققفش فيه جامد ورحت رافع قميص النوم لقيتها مش لابسه كلوت مديت ايدي بين فخادها حسيتها بتتجاوب قعدت العب في كسها بايد وبطيزها بالايد التانيه ونيمتها علي ظهراها ونمت فوقها وقعدت امص والحس في حلمة بزازها لحد ما جبتهم وحسيتها بتتحرك رحت مغطيها وسبتها شويه اديتني ظهرها مستنتش طلعت زبري ورشقته في فلقة طيزها وحضنتها ورفعت فخادها ودخلته بين فخادها وانا قافش في بزازها الاتنين بايدي لحد ما جبتهم علي فخادها . ورحت بوستها من طيزها كام بوسه كده وقرصتها قرصه خفيفة .تاني يوم عرفنا ان عمتي هتقعد كمان فترة لحد ما تخلص الفحوصات فاستنيت لحد ما كانت في المطبخ وعملت نفسي بجيب حاجة ورحت قرصتها من طيزها نفس قرصت بالليل لقيتها وشها جه في الارض واتكسفت . لما خرجنا من المطبخ قلت لبابا انا هتأخر مع اصحابي النهاردة شويه لقيتها بتقول لبابا اشمعني هو يتأخر .ففهمت انها عاجبها الموضوع قلت لها هو هقعد اعمل ايه لقيتها بتقولي اقعد العب معايا كوتشينه لحد ما تنام . المهم نزلت ورجعت لقيتها لسه ما نامتش ولاقيتها لابسه قميص نوم مش سنها خالص عرفت بعدين انها واخداه من دولاب ماما وقالت لي انت جيت انا هخش انام عايز حاجة قلت لها لاء انا هتفرج شويه علي التلفزيون . سبتها وبعديها بربع ساعة دخلت لاقيتها نايمه علي ظهرها والقميص مرفوع فوق وسطها والكلوت الي لابسها فتلة رحت نايم جنبها مديت ايدي لفيتها من تحت ظهرها وابتديت العب في بزها وايدي التانية بتلعب في كسها من فوق الكلوت ولما ابتدت كسها يتبل شيلت ايديا الاتنين وايدتها ظهري راحت لافه نفسها وادتني ظهرها وقربت طيزها من ظهري رحت قايم قلعت هدومي كلها ورحت مقلعها الكلوت وحضنتها وحطيت زبري علي فتحت طيزها ورفعت قميص النوم وبعديها رحت مقلعها قميص النوم وبقت عريانه ملط نيمتها علي ظهرها ونمت فوقيها وابتديت ابوسها في رقبتها ووراء ودنها وقلت لها بصوت واطي انا عارف انك صاحية سيبي لي نفسك وانا همتعك رحت بايسها من بوقها وفضلت في البوسه دي حوالي خمس دقايق كاملة ونزلت امص وارضع واققفش في بزازها ورحت مقرب زبري من بوقها لقيتها ودت وشها الناحية التانيه قلت لها متخافيش انا غسلته كويس جربي بالراحة بوسيه وبعديه مصيه زي الجيلاتي ابتدت تبوس في وانا بايدي اقعدت العب في كسها لحد ما جبتهم ولقيتها بتنهج وبطلت بوس في زبري قمت نيمتها علي بطنها ونمت فوقيها ولفيت ايدي العب في بزازها وزبري بين فخادها وعمال ابوس في رقبتها وهي بتتلوي تحتي لحد ما جبتهم رحت جايبهم علي فتحت طيزها ونمت جمبيها قلت لها انتي مبسوطة مردتش قلت لها مكسوفة طب من هنا ورايح تقلعي قبل ما تنامي وانا هبسطك اكتر .
هكمل لو في ردود
نيك محارم - افلام نيك - افلام محارم - افلام نيك -  مصري - افلام امهات - تحميل


هاي كل سنة وانتم طيبين انا عبير 23 سنة مطلقة وعايشة في شقة لوحدي تركها لي زوجي بعد الطلاق متعودة ديما اني اسلي وقتي باي حاجة ومتعودة ديما كل يوم خميس اخرج للسينما اتفرج علي فيلم جديد لاني مدمنة افلام


والمرة دي لبست هدومي وخرجت ومكنش في بالي اي جنس مع اني ببقي هايجة ديما بس في اليوم دة مكنتش بفكر


اني همارس الجنس مع اي حد


دخلت السينما وكانت شبة فاضية وقعدت في مقعد ورا ومكنش حد حوليا بعدها جة شاب وسيم جدا قعد جمبي وقالي مساء الخير فرديت علية


وبعدها لقيتة بيقلي الفيلم حلو قلتلة جدا فلقيتة بيقلي انا مبسوط جدا لاني قاعد جمب اجمل وحدة في السينما فرحت ضحكت وقلتلة هو في حد في السينما دول يدوبك


وبعدين التفت للفيلم وانا بتابعةكنت حاطة ايدي علي الكرسي علي طرفة لقيتة حاطط ايدة علي ايدي فرحت بسطلوا فلقيتة عامل نفسة مش واخد بالة فرحت فكرت وقلت في بالي هي مسكت ايد وانا نفسي في كدة فعملت نفسي والا هنا مش واخدة بالي


فلقيتة بعد فترة ما فضل ماسك ايدي منزل ايدة من علي ايدي زعلت اووي ساعتها لاني كنت هجت قوووي وفجاة لقيتة مادد ايدة وحاططها علي البنطلون الجنس علي كسي ساعتها حسيت بنار قايدة في جسمي وخصوصا كسي


وبقيت عاملة نفسي مش واخدة بالي وقعدت احرك في كسي وانا قاعدة علي الكرسي وهو ضاغط علية بايدة واهرش في ايدة بكسي


لقيت نفسي هايجة قوووي فقمت ماسكة ايدة من غير ما ابصلة وضغطة بيها علي كسي ساعتها لقيتة هاج قوي وقعد يمشي ايدة علي جسمي فرحت حطيت ايدي علي زبرة لقيتة واقف قوووي حسيت نفسي هتجنن وامسكة فرحتحطيت ايدي علي السير بتاع البنطلون وقعدت افك فية بس معرفتش فلقيتة فاكك السير بتاعة ومطلع زبرة ومدرية بالنبطلون فرحت مسكتة لقيتة متغرق لبن وساخن فقعدت ادعك فية


اخ ينيك اختة - اب ينيك بنتة -  امهات -  محارم - نيك -  - صور  -  حيوانات


ورحت فكيت بنطلوني ونزلت الاندر سنة وخليتة يدخل ايدة في البنطلون وقعد يدخل صوابعة في كسي وانا من كتر المتعة بقيت مش قادرة عمالة اقول اهات بصوت واطي جدا ونفسي اعلي صوتي من كتر المتعة بس مش عارفة


وفضلت ادعك بايدي في زبرة وهو يدعك كسي وجسمي من تحت لحد ما نزل لبنة فطلع ايدة من كسي وكانت شهوتي مغرقة بنطلوني وايدة وزعلت قووي ساعتها من كتر التعب فجاة لقيتة حاطط ايدة علي زبرة ومغرقها لبن وراجع تاني علي كسي ومدخل لبنة في كسي وقعد يهري في كسي من جوا بصوابعة لغاية ما خلص الفيلم واتفقنا نتقابل تاني زي النهاردة وناوية اجيبة معايا البيت


اخ ينيك اخته - فيلم مصري -  اجنبي - افلام  - افلام اجنبي - افلام مصري


كانت رشا آيه من الجمال عمرها 17 سنة جسمها كان ملفوف ومتناسق صدرها بارز وكبير
بالنسبة لعمرها كانت طويلة وجميلة جدا وكانت من أسرة غنية جداً
لم تطلب شي الا حصلت عليه ، أي شي تريده مهما كان . كان أباها يعشقها لأبعد الحدود
وكانت اذا أرادت شيئاً كانت يكفي ان تتدلل عليه وكان يجيب كل طلباتها .
كانت رشا قد بدات تشعر بأنوثتها قبل 3 سنوات فاصبحت تقف امام المراية وتتحسس بيدها
على جسمها وعلى طيزها وكانت تشعر بإحساس فظيع من
الشهوة والمتعة عندما تتداعب جسمها وكسها الصغير لكنها لم تجرب الجنس ابدا .
وكانت تحترق شوقاً لمعرفة ما هو الجنس وفن النيك
لكنها كانت خائفة من أباها ومن الجنس نفسه .


في يوم من الايام طلبت من أباها سيارة فوافق الأب بشرط أن
يأتي بسائق للسيارة لانها كانت تحت السن القانونية للسواقة
وكان يخاف عليها ، فوافقت على مضض وقالت في نفسها المهم عندي سيارة أذهب متى أشاء إلى
أين ما أشاء .


بعد أيام أتت السيارة ومعها السائق كان السائق اسمه تامر شاب عمره في 29 سنة
حلو الوجه جميل الملامح كان سماره من النوع الجذّاب كان من عائلة فقيرة .
كان جسمه جميل ليس سمين ولا نحيف طويل
عندما رأت رشا تامر إنبهرت به وأحست بقلبها يخفق من شدة الفرحة .
رأت فيه الشاب الذي كانت تتخيله عندما كانت تقف امام المراية وتحلم به وهو ينيكها
ففرحت جدا وقبّلت أباها وشكرته على السيارة ومن قلبها كانت تشكره على تامر.


مرت الأيام وكانت رشا كل يوم تذهب أكتر من مشوار علشان تظل قُرب تامر وكان تامر
من النوع الخجول قليلا فمرة تقول له خذني على الكوافير ومرة على المسبح
حتى انتهت الحجج قالت له خدني مشوار أريد أن ألف بالسياره .
في كل مرة كانت تسأله من وين انت وتتحدث معه في مرة
قالت له تامر انت متزوج ؟
قلها لا يا انسة رشا لسه و**** ما اتزوجت .
سألته ليش ؟
قلها اواج بدو مصاري وأنا ما معي الي بيجي هو الي بيروح .
وبدأت رشا تهديه هدايا ، مرة قميص ، ومرة عطر ، ومرة حذاء . عبارة عن رشوة
كانت رشا قررت ان تامر لازم ينيكها ويعلمها النياكة
بدها تتناك منه بس ما بتعرف كيف ، لانو من شدة خجل تامر ما كان يطلع فيها
حتى بمراية السيارة الداخلية .
ومرة من المرات طلعت الصبح كانت عاملة حالها معصبة قلتلو خدني على اي محل ما يكون فيه ناس
ما بدي أشوف أحد …………قلها تكرمي
ومشي تامر بالسيارة وبس عرفت رشا انهم صارو بطريق ما أحد بيمر فيه ، وبمنطقة بعيدة
بين الشجر والغابات قلتلو تامر إطّلع عليّ بالمراية
وذُهل من اللي شافو إذا برشا شلحت كنزتها وطلعت بزازها وشافها تامر
قلها ليش عملتي هيك ؟
قلتلو تامر بدي تنيكني وإلاّ بروح على البيت وبقول للبابا انو انت اغتصبتني
وبتعرف الباقي


فيديو  - عرب نار -  مترجم -  عائلي -  بنات -  اغتصاب
قلها تامر متل ما بدك كان تامر من قلبو من جوه فرحان لانو بدو ينيك رشا لانو
كان مشتهيها من زمان و بأيام جايب ضهرو عليها وهو عم يتخيل هو وعم ينيكها
رجع للمقعد الخلفي عند رشا
وبدأ يبوس فيها شوي شوي قطعة قطعة بجسمها
قلها رشا يا عمري هي اول مرة بتتناكي ما هيك ؟
قالتو إيه هي اول مرة .
قلها رح خليكي توصلي للذروة والنشوة
وبدأ البوس صار يبوس رقبتها شوي شوي ولحوسها بلسانو ونزل على بزازها ويمرق لسانو بين بزاها ورشا
تقول ايه حبيبي جبلي ضهري عيشني بدنيا تانيه ، نزل على بطنها ويبوس ويلحوس
ورشا تصيح وتتأوه على رجلها وبلش يمصمص أصابع رجلها طلع على بزازها وبدأ
يعض عليهم ويلحسهم بلسانو ويكمش حلمة بزها باصابعو ويفركها ويشد عليها
ورشا تصيح وتتأوه من شدة الالم واللذة وتقول ايه حبيبي كمان
ونزل على كسها كان ناعم وحلو
ولا شعرة عليه وصار يلحس ورشا تصيح اه اه اه اه كمان كمان
وكمش بظرها بطرف اسنانو وعض عليه عضة خفيفة ورشا تصيح اه اي اي
بعدين حط لسانو جوه كسها وبلش يدوق عسل كسها ودخلو ويطلعو
حتى رشا صرخت اجا اجا اجا اجا اجا وبلشت ترجف وتامر لسه لسانو جوه كسها
قام تامر وكان زبه رح ينفجر كان زبه كبير
شافت رشا زبه قلتلو هذا أول زب بشوفو بحياتي رح دللو كتير كتير
وبدأت رشا ترضع فيه وتحطو بتمها وتحاول تدخلو كله بس كان امتع شي عندها
انو عند راس زب تامر انها تلحوس بلسانها
وتامر يصيح ايه يا عمري كمان ويكمش راسها ويضغط عليه لحتى يفوت زبو الى
أقصى حد ممكن وتختنق وتشيلو
تقول شو طعمو طيب كتير حلو زبك بياخد العقل
وقرر ينيكها قلها ما رح حطو بكسك رح حطو بطيزك لانك عذراء
قلتلو ماشي
ما كان معه لا كريم ولا شي طري مسك زبه حطو على باب طيزها
كانت طيزها بيضاء متل التلج
حط بزاق على زبه وبدأ يحطو شوي شوي
ورشا تصيح لا تشد **** يوفقك شوي شوي اي اي اي اي تامر شوي شوي
زبك كبير ما رح تقدر طيزي تستحملو حبيبي
لحتى فات راسو بطيزها ووقف فكرت رشا انو بس هيك وفجاء وبدفعة واحدة
كبس زبه بطيزها مرة واحدة وصرخت رشا صوتت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااه
موتتني قلها لا تخافي زبي بعمرو ما موت حدا
وبدأ يدخل ويطلع ورشا تصيح رح موت وصل لقلبي وصل لمعدتي
وتامر يشد اكتر من الاول
وبدأ يضرب رشا على طيزها ويصيح ما رح تنسي ها النياكة بعمرك
وظل على الحالة شي 10 دقايق ورشا تبكي من الالم واللذة معاً .
تامر مووتني حبيبي شوي شوي حاج تتضرب طيزي بليززززز
وشال زبه وكمش رشا من شعرها وحط زبه بتمها وكب ماء الحياة بتمها
وقلها اشربيه مثل ما شربت عسل كسك .
شربت رشا المني
وبعد ما ارتاحو شوي قلتلو حليبك كتير طيب رح أظل اشربو على طول .
بس انا زعلانة منك لانو كتير وجعتني
قلها المرة الجاية مارح يوجعك بوعدك .
قالتلو كتير انبسطت لو بعرف النياكة حلوة كده كنت من زمان اتنكت .
قالها خلاص متى تريدي انا جاهز بس انت قولي . باستو بوسة على خدو ولبسوا ثيابهم ورجعو على البيت


ومن يومها ورشا كل يوم صارت تتناك وحبيت النياكة كتير كتير كتير


افلام نيك مترجم - تنزيل  - افلام نيك -  اجنبي - فيلم  - عرب نار -  مصري -  امهات - افلام


كتبت في مرة من المرات على أحد المنتديات أنني أبحث عن مدام تريد المتعة، وتكون جادة ومحترمة وصادقة. تمر الأيام، ويأست من عدم وجود أي جدية على الإنترنت وما يحدث فيه من أفعال. في يوم من الأيام، رن جرس الهاتف، ووجدت سيدة تسألني عن نفسي من أنا وتمادينا معاً في حديث طويل، وتعرفت عليها وتعرفت عليّ. وبعد عدة مكالمات، طلبت أني أراها. قالت لي: “أنتظر قليلاً حتى أطمئن لك.” وفي أحد الأيام وجدتها تطلبني، وتترجاني أنا أراها على الكاميرا. رأتني وعجبها شكلي، وإذا بها تطلب مني أن أقابلها في مصر الجديدة في أحد الشوارع الشهيرة، ولكني لا أعرف أي أحد فيه. لقيت الموبايل رن، وقالت لي: “انت لابس كذا.” قلت لها:”آه.” وأقتربت مني سيارة، وندهت عليّ. فتحت الباب، ونظرت لأجد إمراة منقبة لا أرى منها إلا عينيها، لا وجهها ولا أي شئ آخر. قالت لي: “اركب ما تخفش.” ركبت وأنا مندهش من هذه المفاجأة. فهل هذه الإمراة المنقبة فعلاً من تعرفت عليها، وهل سيحدث شئ لا أتوقعه. وظللت في ذهولي ودهشتي لمدة تقترب من الربع ساعة، وأنا لا أعلم ما هو مصيري المجهول الذي ينتظرني. وفي أحد الشوارع الراقية التي يخيم عليها الهدوء، وكأن لا أحد يسكن به. قالت لي: “انزل لغاية ما أحضن العربية.” ونزلت من السيارة، وظللت في حيرة من أمري، أريد أن أهرب وأذهب إلى حال سبيلي، أم أنتظر يمكن يحدث ما كنت أنتظره من زمان. المهم لم أنتبه من أفكاري ألا حينما ندهت عليّ وقالت لي: “أنت خايف ولا حاجة.تعالا ورايه.”


مشيت ورائها وأنا لا أفكر إلا فيما سأراه من هذه المنقبة. وهل هذه المنقبة فعلاً تحتاج إلى علاقة جنسية أم لا، ولماذا أختارتني أنا بالذات. صعدنا إلى الطابق الرابع، وفتحت الباب، ودخلت معها. جلسنا في غرفة كبيرة بها أنتريه من النوع القديم ذو المستوى الرفيع. وبعد عشر دقائق، عادت وهي مرتدية ملابس منزلية، وكان وجهها مازا مغطى بالنقاب. سألتني: “أنت عاوز تعرف أنا مين.” قلت لها: “أنا يا سيدي مدام إيناس. وجوزي مسافر.” بعد ما جلسنا سوياً لمدة ربع ساعة أو ربما أكثر، وبدأت أشعر بالطمأنينة، دخلت علينا أبنتها، وكانت جميلة للغاية، وسلمت علينا وقالت لأمها:”أنا هنام يا ماما عاوزة حاجة.” قالت لها: “دا عمك فلان اللي حكتلك عنه. نامي يا حبيبتي.” سألتها عن عشقها للجنس. قالت لي: “أنا مش بعشق الجنس، أنا بس محرومة منه، جوزي على طول مسافر وحرمني منه حتى وهو موجود لانه متجوز عليا، وعشان كده انا محتاجة ليك أوي. يا ريت تكون تستحق الثقة دي، ومندمش على أني حطيت ثقتي فيك. طمأنتها على أني شخص محترم، وسأحافظ عليها، وعلى خصوصياتها كزوجة محترمة ومنقبة. خرجت من الأنتريه، وبعد بضع دقائق، دخلت مرة أخرى، وكانت شخصية مختلفة تماماً. وجدت المرأة المنقبة أمراة يظهر عليها جانب كبير من الجمال، لكن علامات امن بادية عليها فهي على ما يبدو فوق الخمسين. ترتدي قميص نوم ي جداً يظهر من جسمها أكثر مما يغطي، ولديها مؤخرة كبيرة ومستديرة، وثدييها يطلان من فتحة قميص النوم، يطالب بشفاه تمصه.


 افلام نيك -  امهات - افلام محجبات -  مصري -  بنات - افلام هندي - افلام


لشدة روعة جسمها، هجمت عليها من دون خوف وبدون أي مقدمات. وجدتها بتقول لي: “حاسب أوعى أنا جسمي زي الملبن. وعاوزاك متسبش حتة في جسمي إلا لما تشبعها من النيك واللحس.” ظللت ممسكاً بثدييها، وأمص فيهما وهي تمص على شفتاي. ونزلت على كسها الذي كان مثل جمرة نار غارقة في العسل من شهوتها. وبمجرد ما لمست كسها بلساني، وجدتها تصرخ بصوت عالي وتقولي: “دخل لسانك، وألحس كسي جامد .” ظلت ألحس في كسها حتى بدأت صرخاتها تدوي في الشقة. رفعت رجليها فوق كتفي، وأردت أن أدخل زبي في كسها، فرفضت. وقالت لي: “لسه حبة.” بدأت هي تمص لي زبري، وتلحس في بيضاني حتى بدأ لبني يسيل على لسانها. ففتحت كسها، ونمت على ظهري، ونزلت هي على زبري. وعندما دخل زبي بالكامل داخل أعماق كسها، ظلت تصرخ بلا إنقطاع، وتقول لي: “نيكني جامد.” وتصعد وتهبط حتى قمت من مكاني وعدلت من وضعي، وأصبحت أنا من أعتليها. وهي من تحتي تتلوى مثل الثعبان وتصرخ. وأفرغت هي محنتها مع رعشة كبيرة، وصرخة جميلة. وأنزلت أنا لبني بكسها. بعد دقائق، قمت فسألتني: “بتحب النيك في الطيز؟” وطلبت مني أن أنيكها في طيزها. ويا لها من طيز لا تقوم افضل بكثير من كسها حيث الفتحة الضيقة. وعندما دخل زبري شعرت بقبضة جميلة على زبري. وهي تقول لي: “بشويش على طيزي أنت أول واحد ينيكني في طيزي.” قضيت ليالي من أجمل ليالي ال في حياتي. الغريب بعض ما قضينا الليلة كامة معنا، قالت لي: “وعد ما تحولش تيجي هنا تاني أو تدور عليا. أنا كل ما هحتاجك هتصل بيك. وما تحولش تعرف أو تفهم أكتر من اللازم. وعلى فكرة أنا منقبة بجد ومفيش غير جوزي وبنتي وأهلي اللي بيشوف وشي.”. ومن ساعتها وأنا أتمنى أن تتصل بي ثانية فهي حقيقة ليلة لا تنسى.


اجنبي -  محارم -  - نيك - فيديو اجنبي -  مصري - مقاطع


انا سيدة وقورة لكني اكبت كل هذي المشاعر منذ يوم طلاقي قبل 10 سنوات من رجل لم يفهم رغباتي ولم يسد شبقي فطلقني وصرت وحيدة في بيتي الذي يزيدني شعورا بالوحدة مما دفعني الى ان افكر بكل ما يخطر ببالك وما لا يخطر ببالك ومرة اشتدت علي الوحدة في بيتي الذي فيه 10 غرف فأخذت اشتهي ان اغتصب على يدي رجل في كل جانب من جوانبه فجلست افكر كيف اجد من يخفف لي من حدة شبقي هذه حتى جاء المساء ولم اجد حلا فتذكرت حارس عمارة في الافرع التي خلفنا وهي قيد البناء عبارة عن هيكل فقط من 11 طابقا وهو وحيد ومحروم وهذا النوع المحروم من الرجال هو اكثر الانواع التي تشدني للاتصال به فقررت ان البس ثياب عارية مثيرة اول ما يشوفها يروح مغتصبني حالا فلبست ثوب اسود يصل الى فوق الركبتين مفتوح الجانبين الى حد التقاء الفخذين وملتصق بالجسم وشبه شفاف وخليع من الاعلى له تعاليق خيطية تحمل الثديين العاريين المغطايين بقماش شفاف يصف تكورهما وبياضهما وحلمتهما فيكون عاري الاكتاف والذراعين وكذا الاوراك والفخذين حتى القدمين ولم البس تحته ستيان ولا لباس داخلي حتى اضمن سرعة الوصول للكس والثديين عند انقضاضه علي واستفراده بي ولبست قبقابا وعباءة سوداء على راسي غطيت بها ثوبي وجسدي وتلفلفت بها حتى استر نفسي وانا اخرج في الشارع الى ان اصل عنده وبعدها فليحصل لي ما يحصل فانتظرت ظلام الليل حين نزل وفرغت الشوارع من المارة فخرجت من بيتي وكانت الرياح قوية جدا متوجهة الى هذا الحارس الذي اظنه محروم لأوقع به واغريه لينال حظه مني ويستفرد بي في عمارته الفارغة والغير مبنية فلما وصلت باب العمارة طرقت الباب فخرج لي بفانيلته البيضاء ولباس ضيق يحصر فيه قضيبه الذكري فلما رآني في الظلام امراة سالني ماذا تريدين ؟ فاخبرته اني من بلدة اخرى وقد ضللت الطريق وتاخر الليل وليس لي من احد الجا اليه فطرقت بابك لعلي اجد ماوى حتى الصباح ثم انصرف ؟! فسال لعابه لهذا العرض وقال تفضلي ادخلي فدخلت على استحياء انظر في المكان شديد الظلام والرياح تعصف بالمكان بشدة حتى كادت عباءتي ان تطير لولا امساكي بها فقال غرفتي في الطابق ال11 ولابد ان نصعد مشيا على الدرج فاغلق الباب الارضي بالاقفال ورمقته بنظرة سريعة فاذا قضيبه منتصب للآخر فهاجني هذا الاحساس كاني لا يفصلني عن الاغتصاب الا دقائق وقد تاكدت بإقفاله الباب اني لن افلت من قبضته حتى يقضي وطره مني كما خططت لذلك +


ءىءء -  مترجم - فيديو نيك - افلام اخوات - فيلم  -  عربي - افلام  - افلام امريكي


واخذت امشي واصارع الرياح التي تعصف بعباءتي التي انكشفت عن بعض ساقي وانا الفها عليها حتى لا افتضح لكنه لاحظ ظهور بعض جسدي واخذت لا انظر طريقي من شدة الظلام فمشى بجانبي وهو ينظر ان يظهر شيء من جسدي ومد لي يده ليصعد بي الدرج فأمسكت بيده وفركها لليونتهاوامسكت العباءة بيد واحدة فاخذ الهواء يكشف ساقي تارة ويكشف فخذي اخرى وكلما انكشف شيء اصرخ متاوهة والرياح شديدة لكن قضيبه كان اشد والمكان شديد الظلمة لاتسمع الا صوت الرياح فلو اغتصبني وصرخت لن يسمعني احد وكان تقدمي بطيئا جدا بسبب العباءة التي لم استطع السيطرة عليها واستمر انكشاف سيقاني وافخاذي امامه لان ثوبي مفتوح من الجانبين وهو ينظر بشبق ويراني الفلف نفسي حتى لا يبدو مني لحم ابيض وانا خجلانة من نظراته الى سيقاني وافخاذي بل حتى صدري احيانا وهو يتمنى لو ينكشف جسمي كله امامه ليتنعم بالنظر اليه ويمني نفسه وظل ممسكا بيدي وانا اصعد لكني لم اصل الى الطابق الاول الا بجهد بليغ فقلت لاستريح جنب حائط ثم اكمل وكنت اريد ان الملم نفسي لئلا افتضح لكنه اصر على الصعود مباشرة لما رآه من لذة التكشف خصوصا وقضيبه كان منتصبا جدا رغم فركه له بين حين وآخر لكني لم اكن مقتنعة بالصعود في هذا الهواء العاتي لكني علمت مأربه ففضلت ان اماشيه فأخذنا نصعد سوية وانا اصرخ واتاوه وقد جاءت رياح قوية شديدة جعلتني امسك بالعباءة من عند ذقني بينما تطاير طرفاها وهو ممسك بيدي الاخرى وينظر صدري وافخاذي وسيقاني العارية وحتى كسي ظهر عندما تطاير ثوبي للاعلى وهو يصرخ تماسكي واقترب مني وحضنني من الخلف بإحدى يديه من تحت العباءة التي طارت من الخلف فاستغلها وحضن ظهري بيده التي مررها من تحت ابطي وامسك ثدي وجعل يدي مستندة عليه وكل تركيزه في صدري وثوبي الذي يطير للاعلى ولا استطيع ان اغطيه فيظهر كسي وافخاذي وهو يقول لا تهتمي سنصل واخذ يمسك بيده التي تحضنني ثديي كانه غير متعمد وانا اشعر به وهو يفركه وانا اتاوه واخذ ثوبي كلما طار من الامام مد يده لينزله بيده على كسي فيه على كسي وهو يحضن بثدي حتى امسك كسي من خلف الثوب وفركه فصرخت من الآه وكل ذلك ولم نصل الى الطابق الثالث بعد وكلما صعدنا صار الهواء اقوى ولم اعد اسيطر على عباءتي بيد واحدة وانا مستندة عليه باليد الاخرى وثوبي يطير في الهواء فلا استطيع ان امنعه فيظهر كسي فرضيت بهذا الحال وهو قد استغل الامر حتى مد يده مرة على كسي مباشرة بحجة اخطا الثوب فاخذت احاول الاسراع بالصعود وهو يحاول تبطئتي اذ احسست به بدا يتحرش بي لدى الطابق الرابع اذ مد يده في صدري وفرك حلمته ونحن نمشي وانا انظر اليه بصعوبة واتاوه وتارة يمد يده ويمسك كسي بيده بل حتى ظل يبعصه وقد كان مبلولا تماما وانا انظر انتصاب قضيبه فاثار ويزداد سائلي نزولا فلم استطع ان اتحمل تحرشه فقلت له ماذا تريد مني ؟ ارجوك ارحمني ! لم اعد احتمل اتوسل إليك ! فلم يكترث لذلك فبقينا نصعد مستندة عليه فسحب يده من ثديي وانزلها على مؤخرتي وادخل يده بين فرجيها وهو يبعبص كسي من الخلف وانا اريد فقط الوصول للطابق ال11 لاذوق طعم قضيبه الذي كاد يقذف من شدة شبقه فلما بلغنا الطابق الخامس قلت له لا استطيع اكمال الصعود لغرفتك لكنه اصر ان نكمل بسرعة فقلت له ان العباءة تعيقني فقال انزعيها حتى نصل بسرعة فوقفنا جانبا وخلعتها ولففتها وهو ينظر الى مفاتن ثوبي وجسدي العاري فلم يتمالك نفسه فحضنني من الامام وقبلني في شفتي ومصها مصا وانا اتاوه وهو يمص ثديي ويلحسهما ومددت يدي في لباسه لامسك قضيبه فوجدته صلدا فولاذا حارقا خارقا يغلي فارتعدت واخرجت يدي وقلت بتاوه هل ارتحت ؟ فقال لا فصعدنا وهو يحضنني من الخلف بيده ويفرك بثديي بها بينما الاخرى يفرك كسي الذي اصبح ماؤه سيالا فلما بلغنا الطابق السادس لم يحتمل واخذني جانبا وضمني وقبلني وفرك اثدائي بل بعص كسي وانا اصبره ان نصل للأعلى وهو يكاد ان يفقد ويجامعني وانا اتاوه شبقا وقلقا وهو يرى ثوبي يطير وكسي يظهر علنا فلما بلغنا السابع خلع لباسه وشهر علي قضيبه منتصبا فارتعبت وضمني وحكه بين فخذي ليهدأ ثم بلغنا الثامن فقال اخلعي ! قلت ماذا قال ثوبك فنزعه مني وألقاه في الهواء وبقيت عارية وهو يضمني ويحضنني بشبق فناشدته ان نصل الطابق التاسع قال لا اتحمل بعدا عنك فقلت له ارجوك انا امراة لم ارتكب مثل هذا العمل فلا تسلط قضيبك على كسي اتوسل اليك فحضنني من الخلف وصعد بي الى العاشر وهو يفرك ثديي وانا انظر قضيبه ما عاد يحتمل بل سينفجر حتى اذا بلغنا الطابق ال11 اسرع بي للغرفة فاول ما دخلها اغلق الباب بالمفتاح وقلت له لا مفر من قضيبك ؟ قال لا مفر فتراجعت الى سريره وهو لشخص واحد فانقض علي وهو يقول اصرخي براحتك لن يسمعك احد فاستسلمت له على سريره وعلاني وقضيبه يقطر وكسي ايضا ثم تحاضنا واحسسته يدغدغ مهبلي المتهالك فلم اشعر الا به حارا يولجه كله للآخر في قناة المهبل فصرخت من كل قلبي وارتعشنا وقذفنا بتأوه قاتل حتى مصصته بمهبلي وعصرته بأفخاذي وظل ينيك بي حتى قبيل الفجر بساعة تراخينا تماما وقد امتلا مهبلي بالمني فتلفلفت بعباءتي وخرجت من عنده الى بيتي واول ما دخلت نمت على فراشي وكاني في حلم


 تحميل افلام  - افلام نيك -  اخوات -  اغتصاب -  بنات - فيديوهات  - افلام  - اخ ينيك اختة -  امهات -  محارم - صور  - xnxx


ف البدايه قصتي حصلت من حوالي سنه لما كان سني 23 كنت رايح لشغلي وف نهاية الشارع اخر الموقف بتاع العربية الي بركبها فسه مدرسة بنات المهم اني كان لازم انزل من اول عربية واتمشي شوية للموقف التاني عشان اركب ف الحته دي كان فيه تلت بنات ماشيين خارجين من المدرسة شدتني البنت الي فالنص كانت قصيره حوالي 155 سنتي كده وجسمها كيرفي وعليها طيز جميلة رغم ان البنتين الي معاها كانو حلوين بس هي شدتني فعلا المهم فضلت ماشي براحه ومش شايل عيني من عليها لحد ما اخدو بلهم بس اكمني ماتكلمتش وشكلي مش سرسجي ماتكلموش او حسو اني بعاكس المهم لاجل حظي خلاص قربت اوصل للموقف التاني الي هركب منه لاقيت البنت بتودع صحبها الاتنين وبتمشي ناحيه نفس الموقف بتاعي وهما سبوها هي عدت الطريق انا مستنتش وعديت وراها ع طول وروحت مشيت جمبها ثولتلها ازيك بصتلس بستغراب بس ردت وقالت كويسه قولتلها استني بس عايزك قالتلي عايز ايه قولتلها انا اسمي م قالتي وانا ي المهم قولتلها بصي هما كلمتين انا ولا واقف قدامك مدرسه ولا من النوع الي بعاكس بس انا رايح شغلي وبجد انتي شدتيني ليكي واكيد انتي لاحظتي انتي وصحابك وانتي ماشيه قالتلي اه عايز ايه قولتلها انا نفسي بجد اتعرف بيكي قالتلي مش هينفع قولتلها نجرب اصل مش ممكن منشوفش بعض المهم اصريت لحد ما اخدت تلفونها وهي ركبت وانا ركبت ورنيت عليها اتلكمنا ف العربية واتعرفنا ورجعت من شغلي


لبناني -  مصري - افلام نيك -  اسيوي -  محارم -  مايا خليفة


واتكلمنا بليل بالمناسبه انا اتعرفت عليها يوم خميس يعني هي كانت اجازة جمعه وسبت المهم عرفت منها اني عجبتها انا مش طويل وقمحوي بس جسمي كويس وملمحي حلوة ودقن وكده المهم فضلنا نتلكم لحد ماعملنا فون وصبح الجمعه وبليل هي قالتلي ان بكره السبت عندها درس فالمدرسه انا ع طول اقنعتها انها تفكها من الدرس وتجيلي اابيت خصوصا اني اجازة السبت والبيت فاضي طبعا رفضت بس اقنعتها وهي كانت برضو صغيره حوالي 17 سنه بس الي ماخلنيش ابعد عنها انها شداني ليها بحلاوة جسمها وهي كانت كيوت كده المهم اقتنعت وقولتها اخري هبوسك وبس ومش هنطول وهوصلك المهم قولتلها اركبي من عند مدرستك وانزلي وانا هيجلك بالتوكتوك حصل ووصلنا عند البيت طلعت قبلها وقولتلها ع الشقه وطلعت ورايا ودخلنا كانت لابسه بلوزه وجيبه وتحتها استرتش المهم لما دخلت حضنتها وبوستها من بوقها وقولتلها اخيرا ف ايدي مش فالتلفون ضحكت وقعدنا نهزر ونتكلم وروحت حضنتها وبوستها تاني بس كان بوس سخن اوي ونيمتها ع السرير وبسرعه روحت قايم قالع بنطلوني وبقيت بالبوكسر وروحت شددلها الجيبه وبقت بالبنطلون فضلت ابوس واقفش وكان صدرها مايختلفش عن طيزها كبير هي كيرفي رغم انها صغيره وايدي سرحت ع كسها لاقيته مبلول دخلت ايدي من تحت البنطلون لاقتها بتقفل رجلها قولتها ماتخفش مش هفتحك فتحت رجلها وحسست ع كسها وهي راحت خالص مني لاقتها بتقولي خلاص بقا امشي عشان ما اتخرش قولتلها احنا لسا عملنا حاجه ونيمتها ع بطنها ونمت ع طيزها الطريه وقلعتها نص قلعه ونزلت البوكسر وفضلت ادخل وواحده وحاحده معاها لحد مادخل شوية بس وهي تحتي ببوسها لحد ما مستحملتش لانها اول مره وجبتهم بعيد عنها عشان قالتلي ماتغرقنيش عشان تعرفي تمشي فالشارع المهم قمنا وبوستها ووصلتها وعلاقتنا انتهت ب انها اتخطبت وعشان هي كانت بنت عادية مرضتش اني ارخم او اذيها وسكت خصوصا انها حبتني


مصري - فيلم  -  محارم -  مترجم -  بنات


من مدة ليست بالطويلة من عامين تقريباً أقمت مع بعض الأصدقاء أحلى حفلات الجنس الجماعي ونيك نار ملتهب جداً وكنت قد تعرفت إليهم عن طريق ذلك العالم الأفتراضي عالم النت و الشات فتعرفت على فهمي رجل في بداية كهولته في عمري تقريباُ في منتصف الاربعينات يهوى الجنس الجماعي و من الصنف الذي يهوى أن تتناك زوجته امامه وأن ينيك زوجة نياك زوجته فهو يستمتع بذلك أيما متعة.


افلام ي - تحميل افلام  - افلام  -  بنات -  امهات -  منقبات - افلام اجنبي -  اخوات - فيديو نيك - فيديو


كذلك من طريق فهمي ودينا زوجته تعرفت إلى علا وهي شابة جميلة ثلاثينية تشاركنا نفس الرغبات في إقامة حفلات الجنس الجماعي وقد شاركتنا بالفعل في بعضها فيما سبق. اليوم سأصف لكم حفلة من تلك الحفلات أقامناها بمناسبة عيد ميلاد الجميلة دينا فقد أحب فهمي زوجها أن يحتفل بها على طريقته الخاصة وان يفجئها فأوعز إلي أن أقوم باستئجار شاليه في الساحل الشمالي وتم له ما ارد و دعونا بعض الأصدقاء حتى نسعدها و نفاجئها جميعاً. كذلك تم دعوة صديقنا رامي و زوجته نسرين و هما صديقان عزيزان لفهمي و دينا و يحبان الجنس مثلهما وشاركوهما عدة مرات إلا أنيي تعرفت عليهما إذ ذاك لأول مرة. كانت أعمارنا مختلفة لا تقل عن الثلاثين و لا ت السابعة و الأربعين وكلنا نتقاسم الميل الواحد الذي يجمعنا وهو الاستمتاع مع أحلى حفلات الجنس الجماعي ونيك نار ملتهب جداً و ان يستمتع واحدنا بجسد زوجة صاحبه ويغير طعم ولون الجنس وهو ما هدفنا إليه في تلك الحفلة. تم الإعداد لتلك الحفلة على قدم وساق وقدمنا دينا إلى الشاليه التي صصرخت مسرورة إذ لم تكن تعمل عنها شيئ فانتظمنا و تجمعنا وبعد الانتهاء من قطع قالب الحلوى وإطفاء الشموع أعلنت فيهم: كلنا طبعاً بنقول لدينا عقبال ميت سنة و نتمنى لها موفور الصحة و السعادة…يلا بقا نبدأ…على غرفة النوم يا جماعة…نظرني فهمي بنظرة لامعة العينين و ابتسم علامة الموافقة وبدأ زبه ينتصب وظهر ذلك جليا”من تحت البنطال فأخذت دينا من يدها و دخلنا غرفة النوم و تبعنا الآخرون، فهمي يمسك يد نسرين ، ورامي يد علا.دخلنا غرفة النوم حينما صرنا بمحاذاة الفراش راح كل رجل فينا ينزع برفق عن شريكته ثوبها فيعريها وما هي الا دقيقة واحدة حتى صرنا كلنا عراة بلابيص ملط! تملكنا الهياج بوضوح من خلال انتصاب أزبار الرجال و مداعبة النساء لأكساسهن. ثم اهتجت بقوة فطلبت من دينا أن تنام على ظهرها على السرير و ناديت في الرجال: يلا بقا كدا…كل واحد يبارك لدينه ويتمنى لها عيد ميلا سعيدفي ظرف ربع ساعة….ضحك الجميع أردفت: وأنا هابدأيلا بينا…على الفور راحت أتخذ وضع 69 على دينا وقمت بدس زبي بقوة في فمها و رحت الحس بظرها و كسها الذي بدأ يغرق وبسرعة بعصير الشهوة وهذه الوضعية كنا قد قمنا بها معاً من قبل مرات عدة و امام أعين فهمي الذي أعلمني صوته بأن ال الوقت انتهى انتهوا. واسرع ليتمنى وجته ميلاد سعيد بعد ان قمت عنها وتركتها لتمنياته. فباعد بين فخذيها وغرس زبه عميقا في كسها وراح ينيكها كالمجنون وكانت هي تتأوه من كثرة هياجها: اه، اه، اه، نيكني …ثم انتهى الوقت المضروب فأسرعت علا التي كانت تداعب زب رامي بيدها إلى سحب زب فهمي من كس زوجته ووضعت لسانها مكانه وراحت تلحس كس دينا وتعض بظرها المنتفخ بقوة أما دينا فأصبحت لا تقوى على الوقوف من فرط الهياج وكان صوتها ابلغ علامة على شبقها ثم بعد علا جاء دور رامي الذي جلس على صدر دينا يدعكه بطيزه و بنفس الوقت ادخل زبه في فمها لترضعه، وراح ينيكها في فمها كانه كسها.في هذه الأثناء كانت علا تمص زبر فهمي وتلعب ببيضاته وفهمي كان واقفا مسنداً للحائط ظهره من كثرة الهياج وكان زبه يلمع من مياه كس دينا. ثم بعد أن انتهى وقت رامي أسرعت نسرين زوجته الى الجلوس على وجه دينا و اعطتها كسها لتلحسه، فوضعت دينا يديها على صدر نسرين وراحت تلعب ببزازها و نسرين تضغط بكسها على فم دينا كأنها تريد ادخال ليس فقط لسانها بل ايضا” فمها كله. وبعد أن استهلكت نسرين لسان دينا في كسها لمدة انهارت على السرير جنب دينا التي شكرتنا جميعاً بلهاث قوي لتطلب طلبها الخاص وهو ان ينيكها رامي و زوجها نيك مزدوج من كسها وطيزها معاً…كانت دينا شبقة للغاية وإلا ما كانت لتطلب ذلك ليبدأ هنا أحلى حفلات الجنس الجماعي ونيك نار ملتهب جداً إذ نام فهمي على ظهره وترك دينا تدهن زبه بزيت خاص ، و بعد أن وضعت القليل منه على فتحة طيزها ، قامت و جلست على زبه بحيث أدخلته في طيزها ونامت على ظهرها على زوجها الذي غمر بزازها بيديه وكان مسرورا لنيك طيز زوجته. أما دينا فكانت مستمتعة جدا و لم يبدو عليها أنها أول مرة في حياتها صعد رامي على السرير وقام بإدخال أيره في كس دينا بعد أن فرشخت دينا افخاذها و قدمت كسها لرامي حتى ينيكها النيكة التي تمنتها او بالاحرى ليعطيها هدية عيد ميلادها اه، اه، نيكوني نيكوني نيك طيزي حبيبي، رامي رامي نيك كسي نيك قلبي انا اليوم اكبر شرموطة أنا لبوة كبيرة …


نيك -  امريكي - صور نيك - صور كس - افلام عربي


لست من هواة كتابة القصص او الروايات ولكنى احمل بداخلي طاقة جبارة كلما شئت ان افرغها اذهب الي الجيم ولكنى اكتشف انها تزداد يوما بعد يوما قصتى حقيقة وحصلت بالفعل فى احد المولات الشهيرة بمدينة نصر حيث كنت اذهب اسبوعيا للبحث عن ملابس جديدة فانا من هواة الملابس وفى احد الاسابيع ذهبت الي هناك ورايت ما لم اشاهده فى حياتى من قبل وجدت امراة فوق الثلاثين ترتدي بنطلون جييز ازرق فاجرررر وبدي هيفرقع من كبر حجم بزازها. والبنطلون ضيق جدا بدرجة مستفزة جدا على طيزها بصراحة محسيتش بنفسي الا وانا عامل زى فؤاد المهندس فى العتبة جزاز فعلا بدون قسم ده اللى حصليلى فضلت ماشي وراها واحاول الفت انتباها ولكنى فشلت قولت طب خلاص طالما مش هعرف اخد رقمها احك فيها وابقى هديت زبري شوية حاولت اق فيها بكل الطرق من اول السلالم الي احمة وهكذا وبالفعل نجحت الطريقة وشاهدتها تنظر خلفها وكنت اتوقع قلم على وشي وفضحية بجلاجل فى المول حصلت مفاجاة ولقيت ابتسامة عريضة وبتقولى انت عامل تلف ورايا عايز ايه بالظبط يعنى فهمنى المهم [اسلوب جميل اقنعتها انى معجب جدا بيها واديتها رقم موبيلي واذا بيوم اجد الموبيل بيرن المهم رديت سمعت اجمل صوت فى حياتى بجد وبدأنا النيك فى الموبيل والتعارف وده طبعا تلخيص للى حصل فى الموبيل ودائما كنت اتمنى ان اشاهدها وطالما اقنعتها بذلك وعرفت ان اسمها نادية .لحد ما يوم قالتى جوزى مسافر اسكندرية وهيقعد 3 ايام تعالي اشوفك رحت ووقفت كتير جدا لحد ما لقيت العربية بتاعتها ولقيت قمر قمر ولبسة جيب قصير وبدي حمالات واحا بجد على فخادها وبتقولى مالك فيها ايه انتى بتحفظ فى جسمى قولتها اصله يجنن بجد ونفسي اكله قالتى خلاص كله برحتك ودخلنا شقتها وقعدت وانا بصراحة خايف جدا وبالذات ان الايام دى ايام قلق فجأة لقيت واحدة تانية خارجة بقميص نوم قصير جدا ولبسه اندر فتلة ابن متناكة على طيزها وبشتاورلي على اوضة نوم جوزها انا مبدئيا قلعت قبل ما ادخل الاوضة من الهيجان دخلت زى المجنون ابوس فى كل حتة فى جسمها وهى تقولى براحة بس اهدى شوية انت مجنون كده ليه وانا ماسك فى بزازها اعصر فيهم قووووووى وامصمص الحلمات وهى تقولى اه اها مش قادرة براحة قطعت الحلمات وعامل اشد فى الحلمات بفتري قالتى عايزة زبرك بين بزازى طلعته وحطيته بين بزازها وايدى من ورا ظهري فى كسها وهى مفشوخة وتقولى احااااااا كسم جوزى يخربيت كده قولتها بقولك ايه عندك عصير ضحكت وبتقولى ده وقتة يعنى قولته فين بس قالتى فى الثلاجة شليتها وصباعى فى خرم طيزكها لحد الثلاجة وبقولها هاتى العصير وبنفس الوضع رجعنا للسرير وهى بتقول احااااااااا ياطيزى حرام كفاية بعبصة نزلتها ولحس كل حتة فى رجلها لدرجة صوابعا مصمصمتها قوووى واللبوة تقولى كمان الحس كعب رجلى انت مجنون قووووى ونزلت فى كسها لحس بالعصير وامصمص فى شفايف كسها واشد انبور بسنانى وهى خلاص كانت ضاعت فشخت رجلها وعاملة تتلوي زى التعبان وتقولى كفاية كفاية ولع نيكه نيكه قووووى نيكه رفعت فخادها لحد ما رجلها وصلت لراسها ودخلت زبرى كله فى كسك بفتري بجد يمكن اول مرة افتري كدددددددددده وشاغل فحت وردم فى كسها وصوتها يعلى اكتر وتقولى كمان افشخه نيكه احااااااااااااااا وانا شاغل طالع نازل تعبت قوووى وقالتى لا كفاية كده انا هقوم قولتها احاااااااااااا تقومى ايه والطيز دى مين يفتحها قالتى لالالا الا طيزى بجد انا مش قادرة مسكتها من شعرها وقولت احا لازم نعمل وضع 69 على الاقل واوعدك انى مش هدخله فى طيزك طلعت بطيزها على وشي فطست كسم وشي يالهووووووووى مش قادر انسى اللحظة دى اجمد طيز شوفتها على وشي وانا بلحس فيها زى المجنون اموووووووووووووه وصباعى ولسانى فى خرم طيزها قووووى وشاغل بعبصها وهى هايجة على اخرها وعاملة تفرك طيزها على وشى ولسانى وتقول الحس قووووووى وانا اقولها ده بينفقط من خرم طيزك وشاغل طرقعة على الطيز بكف ايدى وهى تتلوى زى المتناكة. لقيت مفاجاة انها طلبت تتناك فى طيزها وعملت وضع الكلبة وركبتها وزبرى كله فى خرم طيزها للبيضان وطالع نازل بالخرم فى طيزها والهايجة بتصرخ قوووى ارحمنى كفاية الخرم وسع لحد ما نزلت فى خرم طيزها . قومنا وقولتها انا لازم اجيلك تانى قالتيى انا مش هسيبك اصلا وفضلنا مع بعض سنة ونص لحد ما سفرت بس يمكن فى اتصال بينا على فترات . بجد كانت احلي لحظات حياتى يالهوووووووووووووووى لو تتكرر تاني


عرب نار - فيديو حيوانات - اخ ينيك اخته - تحميل افلام  - تنزيل  - افلام اجنبي - افلام  - افلام امهات


انا اسمي مصطفى 31 سنه من اكتوبر القاهره انا مش طويل ولا قصير لون بشرتي قمحاوي
القصه الي هحكيها قصه حقيقيه ميه في الميه مفيهاش اي حاجه تخيلات وحتى اسم البطله حقيقي
القصه حصلت لما كان عندي 22 سنه انا بعشق حاجه اسمها جنس بكل اشكالو وانواعو
والدي وولدتي فتحو حضانه فاطبعا كان كل الي بيشتغل فيها بنات او ستات مفيش رجاله بيشتغلو معنا
طبعا كان الاول الحضانه بتجيب بنات استات مش حلوين اوي جه يوم والتي شغلت بنت ايه صاروخ عندها 20 سنه


xnxx - فيديو  -  فلاحي - ءىءء - افلام عربي - تحميل افلام
جسم ايه والا صدرها ولا طيزها حكايه ولا وشها تقول قمر امي قالت البنت ديت تطلع تسعدها في تنضيف البيت لان احنا البيت كلو بنعنا انا كنت لسه مخلص امتحنات وقاعد في البيت مستني جواب من المعهد بتاعي ينزلني في فندق عشان ادرب انا خريج سياحه وفنادق قسم مطبخ المهم انا كل بنت امي تطلعها عشان تسعدها في البيت وتنضيفه كنت الاول بشوف لو هيه حلوه بحاول الاغيها لو وحشه مش بقرب منها المهم البنت طلعت دخلت المطبخ وبدات تنضف في المطبخ وانا عيني عليه وهيه كل شويه تبص لاتقيني باصص عليها وبتئملها اليوم في التاني في التالت اتعودنا على بعض بدات صباح الخير صباح النور كلام عادي الموضوع اتطور بدات اهزر معها وتهزر معيا في يوم جم لينا خالي وعيالو وخالتي وعيالها فا بقى في رجل كتير في الشقه وطبعا كنا زي ما احنا بس لما اكون معها في المطبخ انا وهيه بس تتكلم معيا ونهزر ونضحك لو في حد دخل علينا تبقى زي الصنم جه جواب التدريب بتاعي وكان في فندق 5 نجوم في شراع الهرم اول يوم تدريب ليا اليوم عدى رخم جدا عشان مشوفتهاش كان معاد الشفت بتاعي الساعه 4 العصر فا عشان النزل كان لازم انزل الساعه 2 الضهر وكنت برجع الساعه 2 او 3 بليل فا كنت بقلهم يصحوني على الساعه 12 على معاد طلوعها من الحضانه وانا كنت ديما بصحى طبعا زوبري واقف وعامل قبه في البنطلون وغير كدا كان معنا شيف كان لسه عريس جديد فا كان كليوم لازم يشربنا قرفه بالبن وكنت ديما بحاول اداريه وانا بحب اشرب حاجه سخنه قبل ما اكل وكنت ادخل لاقيها في المطبخ عدت الايام ونهزر ونضحك وفي يوم الي خلاني اغير تفكيري نحيتها خالص وفي اليوم دا انا كنت اجازه وعلى الساعه 1 الضهر ابويا وامي والناس الكبيره في الصاله وانا وولاد خالتي وخالي في اوضتي و عبير بتنضف التورئه ابويا نده عليا وانا طالع من اوضتي جري وهيه في التورئه وهيه عارفه اني طالع بجري جت قدامي ووطت على انها هتجيب حاجه من الارض وهيه لسه منضفه الارض وكنت هخبط فيها من ورا وهتبقى فضيه ليا وليها بس ربنا ستر وعرفت امسك نفسي قبل ما اخبط فيها ومحصلش بنا كلام في اليوم دا تاني يوم لقتها طالعه ومش مدياني وش حلو قعت انكشها لغايت لمى ضحكت وهزرنا زي كل يوم بس الهزار المرادي مكنش بالكلام بدات احط ايدي على كتفها قولت اشوف الاول ممكن تكون هتعمل فيها الخضره الشريفه متكلمتش بقيت كل ربع ساعه او نص ساعه اخل المطبخ اعمل شاي كنت كل شويه اعمل حاجه ومتتكلمش مره كنت اضربها على طزها مره كنت اسمك صدرها اعدت فتره على كدا وجه قبل اخر اسبوع في الصيف ابويا قالي انهم هيروحو يصيفو المهم انا جيت قبل مايسفرو بكام يوم قلتلها اهلى هيروحو مصيف وانا هبقى في البيت لوحدي بحجت عندي شغل ومش هينفع اخد اجازه لاني تدريب مع العلم الاسبوع الي كنت شغال فيه قبل ما اهلي يسافرو كان الفندق بيصفي لكل الناس التدريب فا قلتلي سبني اظبطها في البيت عندي قلتلها ماشي قبل مايسفرو بيوم لقيت رقم غريب بيرن عليا الو والاقي صوت انثوي مش متعود على سماعو في التليفون صوتها في التليفون كفيل انو يهيج مصر كلها لقتاه بتقولي ازيك يادرش قلتلها تمام يا قلب درش بتقولي عارف مين معا قلتلها طبعا انتي حبيبت قلبي عبير بتقولي طيب تمام لقتها بتقولي انا بكره اكون عندك الساعه كام قلتلها هما هيمشو بعد الفجر قالتلي تمام انا الساعه 6 الصبح هكون عندك قلتاها تمام خلصت مكالمه معها ورجعت لشغلي واليوم خلص ورجعت البيت على معادي لقيت في ناس صاحه مانمت وناس لسه بتصحى وناس لسه نايمه وضبت معاهم باقي الشنط وبدات انزلهم في العربيه معاهم والفجر ادن وبداو يلبسو وخلصو لبس ونزلو سافرو طبعا انا لو كنت نمت مكنتش هصحى فا استنيت لغايت الساعه 6 جت ولقيت باب البيت بيخبط نزلت افتح الباب ولاقي قدامي ملكه جمال لبسه طقم ينطق الحجر بنطلون ديق مقسم اوي ومقسم تفاصيل جسمها ومبين طيزها وفخدها الي ملفوفين لفه تجنن وبلوزه ديقه مبينه بززها وكانهم بطيختين صغيرين مش كبار بس كان شكلها ملكه جمال فعلا انا شوفتها واختها في حضني وقفلت الباب وشلتها وطلعت بيها فوق دخلنا الشقه ونزلتها على الارض وبقيت ببص على جسمها الي كان ياخد العقل واختها في حضني وبدات اخد شفيفها في شفايفي وبتتجاوب معيا وببعض في شفايفي وتشفط في لساني فضلنا على كدا حوالي 10 قايق وقلتلها ادخلي غيري لغايت لما احضر الفطار نفطر سوا دخلت تغير وانا جهزت الفطار ومستنيها لقتها خارجه وهيه لابه قميص نوم شفاف ومش لابسه برا ولبسه اندر فتله بس ايه ياخدو العقل المهم فطرنا وشربنا الشاي وقعدنا جنب بعض بدانا في بوسه وعمال اقفش في بززها وانزل ايدي على كسها وهيه عماله تحسس على زوبري من فوق الهدوم نفسها زاد قمنا انا قلعت كل هومي وهيه نامت على السرير خلصت وبقيت اقلعها قميص النوم واحسس على جسمها وامسك كل فرده في بزها ارضعها واعضها ونزلت لحس في كل حته في جسمها وانا صوابعي عماله تلعب في زنبورها وطيزها ونزلت الحس في كسها لغايت لما جابت شهوتها في بقى وشربتها كلها وبعد كدا عملنا وضع 69 وكانت استازه في مص زوبري قدت تمص لغايت لما جبتهم في بقها وبلعتهم وبدات ادخل صباعي في طيزها لقيت صيزها اتعودت دخلت التاني طيزها اتعوديت على صوابعي جبت كريم دهنت بيه طيزها وزوبري وبدات ادخلو في طيزها دخلت الراس وسبتو شويه عشان طيزها تتعود على زوبري لا طيزها كانت ديقه جدا وهيه هتموت من الوجع شويه ولقتها بتزق طيزها على زوبري لغايت لمى دخل كلو وهديت شويه عشان طيزها تتعود وبدات اتحرك تاني بقت الوجع الي بتحس بيه اتقلب الى متعه فضلنا على الوضع دا شويه وبعد كدا غيرنا الوضع نمنا على جنبنا وبخلو فيها وبقفش في بززها وبلعب في زنبورها فضلنا شويه على الوضع دا وطلعتو عشان يهدى شويه وبعد كدا عملنا وقتها وخلتها توطي وطيزها بارزه ليا دخلتو فيها وعماله تقولي نكني جامد افشخ طيز حببتك انا لبوتك وبعد كدا وقفتها ومسكنا شفايف بعض في بوسه طويله وسبت شفيفها ونزلت على بززها ارضع فيها واعضها واقرصه وهيه كانت خلاص فرهضت مني قلتلها خلاص اصبري شويه انا قربت اجيب هجبهم ونرتاح شويه فضلت ارزع فيها جامد والعب في زمبورها لغايت لمى هيه جابهتم على ايدي وانا جتهم في طيزها فضلنا على الوضع دا اسوبع كامل كل يوم بنكها في كل وقت لغايت ما اهلى يجو بساعه
في معلوه انا نسيت اقولها عبير كان عندها سعتها 20 سنه وكانت لسه بنت وحفظت عليها بنت عشان مفضحهاش


 - نيك - افلام  - افلام نيك -  حيوانات -  امهات -  محارم - صور  -  عربي


وصلت العروس مع زوجها للنزل بعد الظهيرة عندما نزلت الصالة في المساء كانت محط أنظار الجميع من النزلاء والعاملين بجسمها الذي يكاد يقول خذوني وقطعوني كانت مثيرة بشكل لا يصدق !بال القصير الذي يبرز أفخاذا مرمرية ويكشف تفاصيل طيزها المربرة قليلا ووكان القميص يبرز تفاصيل صدرها الذي تتوسطه تفاحتان من أحلى ما يكون
اقترح اوج عليها القيام بجولة مشيا على الأقدام على الشاطئ ! كانت الشمس تميل للمغيب مشيا حتى ابتعدا على عيون المصطافين القلائل في أواخر الصيف بدأ اوج يتلمس تارة طيزها ومرة يخطف قبلة طويلة من شفايفها العسلية وسط اعترافات بالحب والسعادة التي ترفرف مثل الملائكة من حولهما
فجأة سمع صوت محرك بخاري يقترب من الشاطئ واصلا اوجان سيرهما وهما يلمحان 3 شبان أقوياء ينزلون من القارب وسط المياه أحس اوج بالخوف فهو لن يقدر على صد هذه المجموعة التي بدأت تقترب أكثر وهي تتبارز في وصف جسد زوجته ونعتها بالعاهرة التي سيقطعون كسها
حاولا اوجان الإسراع في السير وسريعا ما طوقهما الشبان الثلاثة، حاول اوج أن يشرح أن هذه عروسه وزوجته ولكن يبدو أن وجود عروس على شاطئ البحر قد أثار أزبار المجموعة أكثر فنزلت الصفعات على اوج وسقط أرضا وامتدت الأيادي لتعري جسد اوجة التي نظرت إلى زوجها المرمي أرضا وأحد الشبان يضع رجله فوق رأسه
رماها أحهم أرضا ونزل يبوس ويمص شفايف العروس ويلعب بايده فى طيزها ومد يده ليدعك كسها
مع اول لمسه طلعت وقعد يمص ويعض في بزازها كانه عيل صغير لحد مخلاهم يحمروا اوى وقال لها اقعدى على زبى يا ملبن قعدت ونزلت بجسمها عل زبه الكبير وهو بيمص بزازها لحد مشدها لتحت ونزل ودخل زبه كله فى كسها شهقت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه
بيوجع اوى بالراحه بالراحه ضربها اوى على طيزها بس يا متناكه اخرسى أسرع في نيكها وهي تترجاه أن يرحمها وهو يزيد اكتر وينيكها اكتر واكتر وقذف شهوته
لم تمر لحظات قليلة، حتى تقدم الثاني من كتر الهياج اللي هي فيه كان كسها عامل زاي الحنفيه اللي عماله تنزل مايه علي اخرها استغل الفرصه و رفع رجليها علي صدرها و خليتها تمسكهم و نزل بأصابعه علي خرم طيزها مايتها الناعمه سهلت عليا المهمه … حرك أصبعه الوسطاني حوالين خرم طيزها و مص كسها اللي مابطلش تنزيل مايه … دخل في صوباع و بعدها صوباعين و تلاثه لحد بدأت تترجاه انيكه بدأ زبه يدك كسها دكاً بزبه وهى تتأوه لكبر زبه وهو مستمتع لحركة طيزها الرجراجة التى لا مثيل لها قذف لبنه
وتقدم منها الثالث اوأمرها أن تأخذ وضعية الكلبة وانهالت أصابعه تداعب بظرها وكسها نظرت مرة أخرى وجها ورات في عيونه الاستسلام
بدأ يقبل رقبتها من الخلف بينما راس عيره يقف عند باب فتحة … صار يدفع !
ـ أأي ي ي … أأي ي ي … أأي ي ي … مممم … ممممم …آآآآه ه…. آآآآآه ه
ـ هل يؤلمك يا قحبة ؟!
ـ آآآآآه … انه يحرقني …آآآآآه …


امهات - تحميل افلام  -  محارم - تنزيل
ودفع قضيبه ببطئ الى الامام حتى ادخل راسه فيها، ثم توقف وهمس في اذنها: ـ لقد دخل الراس … اصبري بعض الشيئ !
بينما هي تصدر اصوات الالم مخلوطة بالشهوة!
ـ مممممم …. مممممم….أأأأأأه أأأأأأه !
ـ سأدخله كله فيك يا قحبة … هيا ارخي جسمك وطيزك … لا تشدي … !
وبينما هي تتألم وتستمتع في نفس الوقت، ارخت بجسمها، بينما صار الشاب يدفعها ليبطحها على بطنها ويصعد على ظهرها مع دفع اقوى ليدخل قضيبه بالكامل في طيز ها … رفعت العروس راسها الى الاعلى والوراء وهي منبطحة على بطنها، وهي تصرخ من الالم، … وما هي الا ثواني حتى انطلق سيل من قضيب حسام ليملأ مؤخر تها بماء ساخن كان كدواء للحرقة التي الهبت خرم مؤخرتها !
اخرج الشاب قضيبه من طيز سهام، لقد كان مصبوغا بالدم، وكذلك فتحة طيزها !!
غادر الشبان المكان وحضن العروس عروسته وأخذ يبوسها وهي تصدر آهات أهي آهات ألم أم متعة


محارم -  سعودي - صور  - افلام  - ابن ينيك امة - افلام ي


أني تقى م?ـــِْن بغداد عمري 18 سنه طالبه سادس ادبي بيتنه بالسيديه
مواصفاتي حنطاويه عيون ?? عسليه شفايفي منفوخه صاحبه صدر مدور واكف خصري مدعبل وجبير وشايله طيز مو يم جسمي اصلن
عِنـ.?????ـديّ ابن عمتي اسمراني الي ابال كل بنيه شي خرافي
طويل واسمر لحيته كامله لحد وجناته وجسمه معضل فديته اني مجان بالي قبل بس كمنه نروح يمهم وكمت اشوفه دخل كلبي وبعدين حصلت الفيس مالته ومن كد ماباوع علـّ? صوره كمت اذب لان اشتهيته موت
قررت احاجيه فبديت احجي وياه علـّ? لأن اقارب وصداقه وكذا
يوم م?ـــِْن الايام احنه رحنه خطار يمهم يوم جمعه فلاحظته ايباوع عليه م?ـــِْن فوك ليجوه واني فرحت كلش
وكنت بوقته لابسه بنطرون ثلجي وقميص لحد نصف افخاذي
فشفته يغسل بالسياره بالطرمه واخته جانت تغسل ملابس ?? استغليت الفرصه وانتضرتها تكمل غسل واني اشرهن
كملت الملابس واخذتهن منه ورحت اشرهن
جانو اهلي كاعدين بالغرفه ليورا وبابا طالع يعني البيت شبه فارغ ورحت م?ـــِْن يمه وفتحت دكمه م?ـــِْن قميصي وادنك قصدا كدامه حتى ايشوف ديوسي وصدك وشافهن ورحت م?ـــِْن يمه وكلي فديت الجسم
وضحكت وعفته وفتحت نت اني وهو فتح نت وبقينه نتراسل علـّ? الفيس وغزل وكذا
فكلي نسوي طلعه للمول كتله عُاَدّيَےّ كال ومدرستج كلته اضرب دوام هو وين اكو دوام كل البنات مكبلات
فكلي اوك بقينه نحجي جان ايكلي لَيــِْ?????? ـِْش عِنـ.?????ـديّ بيت ?? صديقي ونكعد براحتنه هم مسافرين كتله ل? عيني اخاف بس اني بداخلي اريده ايحدد موعد اللقاء ھَھٍھَھٍھَھٍـٌ( =)) )ـّھٍھَھٍھَھٍ?إيّےٌ
وحددنا موعد اللقاء صادف يوم اربعاء وكان دوامي صباحي
وأتفقت وياه نطلع واجاني سَـآعــهْْ سبعه ونص الصبح بالسياره رحت وياه واخذنه ريوك ورحنه واتفقنا نرججع ب12 الظهر
وصلنه للشقه مال صديقه واني جنت لابسه جوه الصدريه برموده ستريج ضيكه كلش وكيمونه سوده وستيان ولباس ابو الدب ھَھٍھَھٍھَھٍـٌ( =)) )ـّھٍھَھٍھَھٍ?إيّےٌ
نزعت الصدريه وسويت ريوك وكعدنه تريكنه وهو لابس قميص وبنطرون ونزع القميص اني خدرت كبل وكسي غركان من الشهوة
وبقه بالفانيله ونتريك والكيمونه مالتي دلعه كلش بس الحلمايات مضمومة وصدري مرفوع باوعت علـّ? عيره واكف كلش
كملنه ريوك كال اروح اسبح اني وانتي ادخلي وراية كتله اووك دخل سبح واني شتعلت نار ?? ورحت غسلت المواعين
طلع هو م?ـــِْن الحمام اوف جسمه اوف
ولابس بس ال ومكوم ااااخ منه
ودخلت اني للــحــ??ــمــام وراه وطبيت سبحت ليفت كسي وطيزي وديوسي وكل جسمي بصاون بعطر الورد
طلعت وشعري بيه رطب وكعدت يمه ونمت علـّ? صدره وشغلتله اغنيه وكتله كوم نركص عليها
كمنه ركصنه هو لابس بس وخليت ادية وره ضهره وخليت راسي علـّ? صدره وهو خله ايده علـّ? ضهري والثانيه علـّ? خلفيتي
ويعصر بيهه حيل ذبت اني بعدين باوعت بعيونه ومني وشالني وداني للغرفه ونومني ع جربايه ونزعت ال اويلي طلع عيره متت اني من شفته ونام فوكايه وبقه ايمصمص بشفايفي وحلكي موتني وبعدين م?ـــِْن ركبتي خدرت كلش كلش وطلع صدري م?ـــِْن الكيمونه وبقه يرضع بيه ويلعب بكسي ومتت اني ونزعني الكيمونه وبقه ايمصمص بصدري واني كمت ونزعت كلشي وكعدت بحضنه وخليت كسي علـّ? عيره وافرك بيه وارضع بركبته وجان يكلبني علـّ? الجربايه وفتح رجيله ييده ونزل يلحس بكسي ااااااه ااااوووف
اويلي ويلحس ويرضع واني متت خلاص انتهيت وهو ويلحس ويدخل اصبعه بطيزي متت خلاص متت
واني اعصر راسه ع كسي حييييييل موتني تموت الحد مذبيت بحلكه ??ـه ??ـه ذبيته بحلكه ويدخل لسانه بشفرات كسي ويلعب بيهن اوف
فوخرته ونيمته علـّ? ضهره ومصيت حلكه مص والعب بعيره بيدي ومت عيره شلعته شلع
وبديت ارضع بيه وشلون عير طويل واسمراني


فيديوهات نيك -  حصان -  كلاب
وبديت ارضع وامص بس راسه وهو ايكلي ابلعيه واني اعاند بس راسه وابوسه بوسات خفيفه وضربني جان ابلعه ھَھٍھَھٍھَھٍـٌ( =)) )ـّھٍھَھٍھَھٍ?إيّےٌ
ودخلته ??ـه بحلكي واني امممممم ارضع والحسه وامصه م?ـــِْن الخصاوي ليفوك وبلعت كل عيره مثل الموطا وافركه بيدي صار عيره خشبه وافرك بكسي وابلع بعيره بحلكي الحد مذب وكله بلعته اوف تموت دافيه ممممممممم تخبل
بعدين كام ونموني علـّ? طرف الجربايه وخله رجليه بالكاع والجسمي علـّ? الجربايه واني كمت وفتحت رجليه وبده ايمسح بعيره علـّ? زرف طيزي واني انتهيت خلاص بده ايدخل بعيره شويه شويه اوووووووي يوجع ااااه وهو ايدخل ودخله ??ـه اااااه وصحت م?ـــِْن الوجع اول مَـرّھٌ يدخل بيه عير يوجعني موتني كلش
وبقه ايطبب ويطلع اويلي وجع ايموت الحد مذب بيه اويلي احساس مو طبيعي خرافي ااااه ورتاحينه وصارت سَـآعــهْْ 11 ونص كتله كافي خلي نرج لان دوام المدرسة راح ينتهي وبقينا كل اسبوع نسوي حفلة نيج من وره وحكاكي على كسي ونذب اني وياه مرتين و3 ويرجعني للبيت


https://www.ar6.com/


عرب نار -  بنات - نيك بنات -  عربي -  اجنبي - صور  - نيك - تحميل افلام  - فيديو


بدات القصه عندما كان عمري 15 سنه حينما زارتنا قريبه ليا من العيله وكانت حامل علاقتنا كانت كويسه هزار وضحك وكانت بتلبس ملابس خليعه من غير ملابس داخليه في البدايه مكنش في دماغي مع الوقت لقيتها بتحاول تغريني تيجي قدامي وتفنس جسمها جامد اوي الحقيقه بيضه وكل حاجه فيها كبير وجامده ومفيش بطن طيزها مدوره وكبيره وصدرها واقف وحلماتها وردي وكس احمر لذيذ وكانت بتتعمد تتعري قدامي وهي بتغير هدومها في يوم كنت بلعب كوره وجالي شد عضلي في رجلي والدكتور كتبلي جل مساج وصممت هي اللي تدهنلي وكنا لواحدنا في الاوضه وبدأت تدعك الكريم وواحد واحده طلعت بي اللي كان شبه واقف ومسكته فجأه وقالتي الوجع هنا بيني وبينكم اتصدمت بس كنت هجت خلاص وهي كانت مجنونه وهايجه ع الاخر وبدات تدعكه وتشد فيه جامد وفجأه لقيتها نزلت فيا بوس بمحن رهيب وهي بتشد فيه وتدعك فيه وتقولي حلو اوي وكبير هبوسه عشان يخف وفضلت تمص وترضع فيه لحدما ورم ووقف جامد وقامت طالعه فوقي ودعكاه في كسها شويه بعد ما رفعت الجلبيه وكسها كان مبلول وطري وجميل وانا بتأوه من المتعه ورحت في عالم تاني ودخلته وقعدت عليه مره واحده وشهقت انا من المتعه لقيت ايدي


مترجم -  عائلى -  محارم - نيك خدامة - افلام محارم -  هندى - فيديو  -  جديد


راحت ع طيزها الكبير الطريه فشخ وبشد فيها جامد وهي راحت مطلعه بزازها الجامده وحطاهم في بقي وبتقول قطعهم مصهم جامد بحبك وعايزاك تقطعني وفضلت تتنطت جامد وتقول اه اه اه حلو كبير كله جوه مبسوط اقولها اوي كمان حلو فضلت حوالي ربع ساعه وبعدين نزلت وقلعت كل هدومها وانا قلعت وراحت نايمه ع ضهرها ورافعه رجليها بايدهاوقالتلي دوري اطلع فوقي ومسكت زبي ودخلته بايدها وقالتي اطلع وانزل واتنطت جامد عايزاه كله جوه اه نيك نيك يا حبيبي كسي هايج اوي زبك حلو زقه كله جوه وانا برزع بكل ماعندي وبمص في بزازها طعمهم يجنن وفضلت ارزع جامد ومن كتر المحنقعدت تبوس وتعض في شفايفي وفضلنا كده حوالي 20 دقيقه وهي كانت رعشت مرتين وبدأت تتوه وتقول جامد حلو كفايه اه وتعض فيا وتقولي نزل رحت متجنن عليها ورزعته جامد لحد ما نزلت في كسها السخن ونمت فوقها وهي اهاه اه اه اه لبنك سخن كتير اوي عايزاك تفضل تنيكني ع طول ومن هنا بدات حكايتي اول مشاركاتي يتبع شاركوني ارائكم مستني تشجيعكم


بنات - فيلم  -  ميلف -  اجنبي - افلام  - افلام نيك - نيك عائلي - افلام


اترددت فشخ علشان اكتب حكايتي بس قررت اشترك بيها
انا اول مره اكتب في المنتدي بس متابع المنتدي بقالي كتير جدا
القصه دي حصل معايا في الحقيقه بس هكتب معظم المعلومات الشخصيه مش الحقيقيه
انا شاب اسمي محمود عندي 22 سنه في كليه تجاره اسكندريه زي معظم الطلاب بشتغل جمب الدراسه شغال في صيدليه شيفت بالليل
بقالي اربع سنين في الصيدليه بحكم شغلي بالليل بيعدي عليا ستات وبنات كتير وفي منهم الشراميط وفي المحترمين
من فتره قريبه جت واحده معاها عيلين وشكلها متناكه اصلا كانت عايزه برشام جدول فقولتلها مش موجود وهو كان عندي بس في دماغي كده قولت ياض متشوف سكتها كده فقولتلها عدي عليا بكره كده يمكن يجي فقالتلي طب هات رقمك علشان لو معرفتش اعدي عليك اتصل اشوف قمت مديها رقمي


افلام نيك -  عربى -  مصرى - ي - افلام جنس -  بلدي - فيديو
علي الفجر كده موبيلي رن رديت لقيت حد بيقول ازيك يا دكتور فقولت الحمد*** مين معايا قالتلي لحقت تنسي صوتي فقولت معلش مش واخد بالي قالتلي انا شهد اللي كنت من ساعه عندك ف الصيدليه فقولتها اه ازيك يا شهد قالتلي تمام قولتلها خير قالتلي الخير لسه جي فقومت ضاحك وسمعت ضحكه لسه لحد دلوقتي بترن في ودني قالتلي متجبلي البرشام اللي قولتلك عليه قولتلها انتي عارفه أن جدول وبيتجاب بصعوبه قالتلي عارفه بس لو جبتهولي هظبطك ومش هتندم قولتلها خلاص احاول قالتلي هتصل عليك بكره قبل لما انزل اشوفك جبته ولا قولتلها هستني اتصالك وعرفت منها أنها ارمله قفلت وانا زبي حالف مينام وعدي اليوم عادي تاني يوم بالليل علي الساعه 1 كده اتصلت بعد ازيك وكده قالتلي جبته قولتلها جبته علشانك قالتلي مش هتندم ادتهولها وروحت قالتلي هروح واتصل عليك
بعد ساعتين كده لقيتها بتتصل قالتلي تسلملي يا دكتور قولتلها علي اي معملتش حاجه قالتلي انا بقي هعمل ????
قالتلي انها كل 3 ايام بتاخد حقن فيتامين فبدل ما أنزل ابقي تعالي ادهالي قولتلها معنديش مشكله بس انتي مش ساكنه في بيت عيله وممكن يحصلك مشاكل فقولتلها ابنك الصغير في ابتدائي وانا اصلا مدرس انجليزي اعدادي فهاجي اكني بدي درس لابنك واديكي انتي قالتلي تديني اي قولتلها الحقنه متفهميش غلط قامت راقعه ضحكه بنت متناكه هيجتني قولتها لو كده هعدي عليكي بكره العصر كده
فعلا تاني يوم العصر لبست وخدت معايا قلم احمر برضوا الاحتياط واجب ?????? وانا علي شارعها اتصلت بيها لقيتها نازله وطلعت انا وهي طول مانا طالع عيني راشقه في طيزها عملت نفسها اتكعبلت فوقفت فقمت راشق فيها بزبي قولتلها معلش قامت غمزه وكملت طلوع
دخلنا الشقه قعدت ع الطرابيزه فبقولها فين عيالك قالتلي نايمين وقافله عليهم الاوضه قولتلها هاتي الحقنه قالتلي ثواني بعد 5 دقائق طلعت لابسه قميص نوم ابن متناكه يهيج الحجر زبي طبعا ميتوصاش لمحتها بتبص عليه وبتعض شفايفها لما لاقتني مستغرب ومتوتر قالتلي علشان العبايه متلغبطكش وانتي بتدي الحقنه فعلا جهزت الحقنه وقولتلها يلا قامت قالتلي تعالي الاوضه قومت وراها دخلت الاوضه رفعت القميص فشوفت طيزها فتنحت فيها كام ثانيه سمعتها بتقولي يا دكتور يا دكتور قولتلها ايوا قالتلي سرحان في اي قولتلها مفيش قالتلي طب براحه عليا قولتلها ايدي خفيفه متقلقيش قالتلي اما نشوف وانا اصلا زبي واقف ومش عارف اداريه ومتوتر واول تجربه ليا وتعامل حقيقي مش فرجه علي افلام وانا لديها الحقنه اهات اكنها بتتناك وانا اصلا ع أخري قمت وانا بخرج السن قمت لامس كسها علي السريع بصباعي سمعتها بتقول امممممم مهي فرجه افلام ال بتنفع برضوا لاقيتها قامت لافه وخدت السرنجه ورميتها اخر الاوضه نسيت اوصف جسمها هي طويله ورفيعه وشفايفها طالعه بره واخده وضع البوس اصلا وبزازها مش كبار ولا صغيرين زي البرتقال الكبير كده وطيزها بقي واااه من طيزها كبيره بس مش اوي وقابه لورا وتهيج اجدع زب وقامت ماسكه زبي وبتاكل شفايفي وانا اكني تمثال واقف بعد كام ثانيه فوقت نفسي وابتديت امص شفايفها ولسانها وايدي خليتها تقفش في طيزها مسبتهاش غير وطيزها حمرا فشخ قامت نزلت علي ركبتها ومقلعاني البنطلون والكلسون ونزلت البوكسر وقامت واحده زبي في بوقها قعدت تاكله مش بتصمه طبعا انا اول تجربه ليا وكنت مقضيها افلام وقصص دقيقتين وقمت منزل كميه لبن مش متعود عليها بلعت شويه وقامت جايبه فوطه ومسحت الباقي قمت مقومها ومقلعها القميص لاقيت بزازها قمت هاجم عليهم ولاحسهم وكنت بقطعهم افتكرت بقي القصص والافلام وازي تهيج الست اللي معاك قمت قعدت الحس واعمل دواير حوالين الحلمه وامص من غير ما المس الحلمه وهي اهاتها مكتومه علشان عيالها وبتقولي الحس الحلمه متعذبنيش وانا مش سامعها ونزلت علي بطنها الحسها وعلي سرتها لغايه كسها قمت لاحسه من فوق الاندر ومسكت الاندر بسناني وشديته قمت لاسعها في كسها قامت مصوته لحقت بوقها بايدي قمت مقلعها الاندر ونمت علي السرير قولتلها هاتي كسك علي بوقي والحسي زبي وضع69 قدام كس اول مره فقعدت اكتشفه وافتحه وهي بتمص زبي قمت لامس كسها بلساني حسيتها اتكهربت ولقيت عسلها بينزل لاقيت طعمه حلو بس مش اوي فبلعت شويه وابتديت انيكها بلساني وامص والحس وهي سابت زبي واه اه مش قادره الحس اكتر قمت من تحتيها ونيمتها علي ضهرها ونزلت اكمل لحس كسها واضرب عليه بايدي وادخل صباعين وانيكها بيهم وهي بتموت وبتصوت صويت مكتوم وكل شويه اضربها خفيف علي بزازها وانا بلحس قالتلي نيكني بقي مش قادره قمت واقف قدامها وفشخت رجليها وفضلت اضرب كسها بزبي واعمل دواير عليه بزبي وهي دخله علشان خاطري نيكني بقي مش قادره قمت مدخله واحده واحده وهي كاتمه اهاتها ودخل كله قعدت ادخل واخرج وهي اه اه اه اجمد نيكني جامد وانا مصدقت بقيت اسرع في نيكي جامد وهي اه اه اه مكتومه وانا مستمتع فشخ وداخل خارج في كسها خليتها تعمل وضع الكلبه وجيت من وراها لحست كسها لحستين كده وقمت رازع زبي مره واحده في كسها ومسكت شعرها وبقيت بنيكها سريع اوي واضرب علي طيزها خفيف وانا بنيك وهي اي اه اه ااااه مش قادره نيكني افشخني انا شرموطك انا متناكتك من النهارده انت جوزي وحبيبي وعشيقي من النهارده افشخني اكتر بعد ربع ساعه قولتلها هنزل قالتلي نزل جوه باخد البرشام قمت منزل فيها كميه كبيره برضوا استغربت نفسي قمت نايم علي السرير وجت في حضني بتقولي يارتني كنت جيتلك الصيدليه من بدري قمت ضاحك وقولتلها تصدقي ان دي اول مره انيك قالتلي عارفه قولتلها ازاي قالتلي لما جبت وانا بمصلك قولتلها خبره انتي قامت ضاحكه قالتلي عيب عليك قالتلي جاهز لمره كمان قولتلها لو مش جاهز اجهزلك وقامت مسكت زبي بايدها ونزلت تمصه وانا نايم ومغمض ومش مصدق اللي فيه قمت قايلها تعالي في الحمام قمت واخدها وقعدت علي القاعده وقولتلها تعالي ضهرها كان ليا قامت قعدت علي زبي وعماله تتنطط وتصوت واقولها اسرع يا متناكه وتقولي متناكه وشرموطه ليك اه اه اهههه اه قومتها وخليت وشها في وشي وقتلتلها اقعدي قعدت علي زبي وتنيك نفسها وانا بقفش في بزازها واضربها عليهم خفيف كده والحسهم شويه قمت قايم بيها ولازق ضهرها علي الحيطه ونازل رزع فيها وهي تقولي نيكني يا دكري اجمد اه اه اه وانا شغال بحفر في كسها واسرع وهي اه اه نيك لبوتك نيك شرموطك مش هسيبك من النهارده بعد تلت نص ساعه قولتلها هجيبهم قالتلي علي بزازي قمت مطلع زبي ونطرت علي بزازها وهي خدت شويه بلعتهم ودعكت الباقي علي بزازها وبطنها قمت واخد شاور انا وهي وخرجت لبست وقولتلها ابنك علي نهايه السنه هيكون متفوق قمت ضاحك انا وهي وخرجت روحت ومن ساعتها وانا بنيك فيها يوم او يومين في الأسبوع بس وقفت فتره اجازه نص السنه كانت بتجيلي الصيدليه بالليل تاخد الحقنه بس كنت بقفشلها وهي تمسك زبي كده علشان محدش يلاحظ لو دخل زبون ولا حاجه رجعت الدراسه وانا رجعت انيكها
دي كانت قصتي حصلت ليا شخصيا بس المعلومات الشخصيه مش كاتبها زي في الحقيقه


اب ينيك بنتة -  مصري - صور  - صور نيك - افلام  -  محارم - صور متحركة - افلام


هحكلكو اول مره اتلمست فيها من صاحبي اللي كنت بحبو اعرفكو بنفسي الاول انا اسمي هبه عندي 20 سنه جسمي زي ما انتو شايفين في الصور ايواا دي انا في تانيه جامعه BUE Business اول مره دي كان عندي 18 سنه في ثانويه كنت مصاحبه واحد و بحبو جدا و كان بيحاول انو يلمسني من بدري بس انا اللي كنت برفض كنت مش بحب كدا لحد جه يوم كنا بناخد درس عربي في البيت عندي انا و صحبتي الانتيم مروه و هو فخلصنا الدرس طبعا كنت قاعده في بيتي بقا لابسه sweetpanty و sweetshirt فلقيتو بيقولي تعالي ننزل شويه قولتلو لا قالي ليه قولتلو مكسله اقوم البس قالي تلبسي لييه حلو دا اللي انتي لبساه نوصل مروه و نقعد شويه قولتلو ماشي قولت لماما نازله اروح عند مروه عشان شاريه لبس و عايزه تلبسو و توريني قالتلي ماشي طبعا بحور انا راحه مع حبيبي المهم نزلنا و انا في الطريق لبيت مروه مع اول مطب افتكرت اني ولا لبساه براا و لا اندروير خالص و جسمي سايب في اللبس علي الاخر كنت قاعده في البيت بقاا و مشغيلن اغاني و انا بحب الاغاني جدا ف كل ما ارقص اهز كتافي بس افتكر اني ملط تحت الهدوم و اتكسف و اهدا وصلنا بيت مروه طلعت و سبتنا و انا مكسوفه جدا بيقولي ها تروحي فين؟؟ قولتلو اروح فين ايه بلبس دا روحني كفايه كداا قالي فكي بقا خلاص نلف بالعربيه فضلنا نلف و انا قاعده مكسوفه ارقص مع الاغاني مع اني بحب ارقص اووى و هو عارف داا ف حس ان فيه حاجه قالي مالك في حاجه مزعلاكي قولتلو لا يا بنتي قولي مفيش ابدا ازعل لييه طب مالك متغيره لييه قاعده يعني ساكته و لا بتتحركي دا ولا حتى نايمه علي كتفي زي كل مره موحشتكيش ولا ايه؟؟


افلام  - افلام نيك -  حيوانات - فيلم  - مقاطع  - نيك -  بنات -  اغتصاب
فسعتها اخدنا مطب حسيت انو عينو سرحت علي جسمي و انا مكسوفه جداا قالي مالك يا كوكو؟؟ قولتلو روحني قالي يعني مش عايزه تروحي قي حته خلاص نقف تحت البيت عندك قولتلو ماشي روحنا جبنا كابتشينو و ركنا تحت البيت و فضلنا نتكلم و هو فاكرني زعلانه و بيصالحني بقاا و انا بحبو اووى لما يصالحني بيبقا رومانسي اووى و كان عايز يبوسني من خدي عشان اصالحو قولتلو لا و اهد و بيحاول وقع شويه من الكابتشينو علي صدري اتلسعت روحت مصرخه و هو بينفض الsweetshirt و جاب منديل و بيمسح و انا مكسوفه و خايفه ليعرف اني مش لابسه برا و لا هدوم تاني تحت بس لمستو ليا خلتني مبسوطه و كل دا طبعا علي اللحم قولتلو كفايه ايه استحليت الموضوع اووى انت ضحك يعني بتسلعني و بتضحك راح قرب مني قووى و قالي دي حته صغيره اووى و حط صباعين عليها بقت ايديو علي صدري قولتلو شيل ايدك عشان بتحرقني و كنت بدات ادوخ مش مصدقه انك ايديو جت علي صدري بس مبسوطه اووى راح بصصلي و بيسني من خدي انا اترعبت قولتلو ايه دا و كنت بنزل في الكرسي و هو بقا فوقيا بيبوس و مره واحده نيم ضهر الكرسي بتاعي و طلع عليا بيبوسني من خدي و انا اقولو اوعا و ازق فيه مفيش ايدك قفشت صدري و انا بدوخ اكتر و مره واحده سكتني بسني من شفايفي اموووووا الشفه اللي فوق بقت بين شفايفو و شفتو الي تحت بين شفايفي و انا كاني خرست نزل علي رقبتي بيبوس و انا مش قادره اتحرك و ايديو شغاله قفش في صدري و بدوخ بس كنت هايجه جداا و سخنت اووى دا فتح سوست الsweetshirt لقا بزازي قدامو عريانين مفيش حاجه مسكاهم كل بز في ناحيه عشان كنت نايمه علي ضهري قفش في بزازي و بيبوسني و ينزل علي رقبتي و قالي بحبك كنت خلاص مش قادره حاسه اني بنام فجاه تليفوني رن اتفزعنا و هو رجع مكانو و انا اترعبت لما لقيت اننا في الشارع و انا كنت في الوضع دا لقيت مامتي بترن قفلت الsweetshirt و عدلت الكرسي بسرعه رضيت و انا خايفه ااووى فكراها شيفانا ولا حاجه قالتلي انتي فين انا بعد مكونت دايخه و هيغم عليا فوقت و اتكلمت عادي قولتلها خلاص انا تحت البيت قفلت معاها بصتلو قولتلو يخربيتك ايه اللي عملتو دا و انا كنت بظبط شعري لقيتو بيمد ايديو علي ضهري و بيحسس و بينزل علي اخر ضهري كنت مبسوطه بس في نفس الوقت خايفه و مضايقه انو عمل فيا كدا لقيتو بيقولي مكونتش اعرف انك ملبن كدا و احلا من غير براا علي كدا لابسه اندرويرر قولتلو اتلم يا حيوان كنت خلصت و عدلت نفسي و قولتلو يخربيتك بهدلتني باي و قفلت باب العربيه و انا طالعه كنت مكسوفه و خايفه من ماما و زعلانه انو عمل كدا معايا و قولت مش هخليه يلمسني تاني ابد و اول مدخلت البيت اخدت شاور عشان ريحة برفانو مغرقاني و بعتلو message انو ينسا اللي حصل و قفلت التليفون بس قاعده في السرير فرحانه ان مامي معرفتش و بقيت قاعده تحت البطانيه بفتكر


ي -  محارم -  -  امهات -  بنات - نيك - تحميل  - صور  -  عربي


انا صيدلي فيوم دخلي بنت لا تتدعي 19 سنه مع امها قالتلي لو سمحت يا دكتور عاوزه اخد حقنه قولتلها للاسف مفيش بنات بتدي قالتلي مش حضرتك بتدي انا اتصدمت من الجراءه اللي هي فيها قولتلها بدّي اه طلعت الحقنه من معاها وكانت حقنه فيتامين دي كانت الصدمه الصدمه التانيه بالنسبالي لانها مش مضطره ليها يعني المهم حضرت الحقنه وقولتلها ادخلي دخلت وانا دخلت وراها هي مش مليانه بس جسمها ذي لما الكتاب بيقول بيضه مش تخينه بس بزازها كبيره طيزها متوسطه انا دخلت لقيتها منزله البنطلون ولابسه اندر فتله ابن متناكه لونه اسود قالتلي كده كويس قولتلها لاء نزلي الاندر قالتلي هو بعيد قولتلها نزليه مينفعش المهم نزلته وقالتلي انا خايفه انا بخاف من الحقن قولتلها متخافيش لفي بس كده وقمت ماسك طيزها بايدي جامد وسمعت منها احححححح بس بصوت واطي وفضلت احسس علي طيزها حوالي دقيقه وهي مفيش اي رد فعل قمت عطيها الحقنه قامت مصوته حته صوت كان كفيل انه يخلي زوبري عامل ذي الحجر وأنزلهم بس مسكت نفسي بالعافيه لقيتها بتقولي انت خلصت ولفت ولقيتها بتضحك بصوت عالي قولتلها هوووس هتفضحينا طلعت كده عصب عني بقولها انتي بتضحكي علي ايه قالتلي عليك وبتبص علي زوبري انا كنت حاسس ان هايج بس مش اخد بالي ان شكل زوبري بقا ملفت اوى كده بقا عامل خيمه هي طلعت قبلي وانا فضلت أعطل نفسي علشان مطلعش بزوبري كده وخرجت لقيتها بتقولي اجبلك كام قولتلها مش باخد فلوس فالحقن قالت لامها ايده خفيفه هبقي اجي اخد الحقن عنده قالتلي انا ليا حقنه بعد بكرا هجيلك قولتلها ماشي وانا خلصت وروحت ضربت خمسين عشره جتلي بعدها بأسبوع طبعا انا كنت هتهبل مستنيها قولتلها انتي ليه اتاخرتي كده قالتلي كان عندي ظروف ومينفعش اخد الحقنه وانا عندي ظروف طبعا انا اتصدمت من ردها قولتلها تمام وبدات اتكلم معاها كانت جايه لوحدها المره دي بقولها انتي بتاخديها ليه قالتلي بحس بهبوط وعاوزه اتخن شويه قولتلها انتي اكيد عندك أنيميا قالتلي مش عارفه قولتلها طب ادخلي كنت حضرت الحقنه نزلت البنطلون ولقيت اندر شفون شبك ابيض خلا زوبري نار منغير كلام قمت منزله انا وفضلت احسس علي طيزها لقيتها بتقولي إيدك ساقعه يا دكتور قولتلها اه مش بتدفي قالتلي ادفيهالك قولتلها انا هسيبها هنا وهي هتدفي علي طيزها طبعا سكات واديتها الحقنه وبعد مخلصت قولتلها انتي عندك نقط غامقه فبطنك قالتلي مش عارفه اوريك قولتلها اه رفعت هدومها شوفت قالتلي مفيش صح قولتلها اه قالتلي بس في فصدري قولتلها وريني كده رفعت وشوفت حته برا بنفس لون الاندر شفون ابيض برضو وبزازها هتفرتك البرا وقالتلي شوف كده ولسه رايح ارفع البرا قالتلي لاء شوف كده قولتلها لاء لازم افحص صح قالتلي لاء هتكسف قولتلها دوري وشك وقمت رافع البرا واحييييييييييه علي دي بزاز لسه بخيرها بزازه جامده نيييييييك وحلمات وردي واقفه فضلت اقفش فبزازها كأني بفحصهم واشد فالحلمه لقيتها بتقولي دكتور انا حاسه اني دايخه وهقع قولتلها طب أعدي كان في كرسي فالمعمل قعدت وانا فضلت العب فبزازها ولقيتها مره واحده اترعشت وانا دخلي زباين قولتلها خلاص وأشوفك بعد بكرا قالتلي ماشي ومشت وانا كنت هموت من الهيجان استنوا الجزء التاني


صور  -  عائلي - افلام  - مقاطع  -  عائلي - اخ ينيك اختة - صور  - فيديو  -  امهات -  مصري


جارتي اسمها دنيا سنها 25 سنه مطلقة عايشه لوحده جسمها حلو جدا لون جسمها بني فاتح و بزازها طريه قوي حلماتها بني فاتح خالص و عندها بطن صغننه و كسها نضيف لونه بني و كسها من جوا احمر غامق شويه كسها منفوخ و طيزها حلو كبيره مربره مهتمه بجسمها يعني دايما نضيفه . و حده في السن دا شهوتها عاليه بعد طلاقها ف طبيعي و دا سبب القصه شهوتها
انا احمد سني 18 سنه جسمي عادي مش هقولك انا معضل و واو قوي لا جسمي زي اي شاب مصر و في سن قريب للبلوغ و شهوه عاليه و غرور جنسي زي اي حد مر بالمرحله دي كدا نقدر نقول القصه بسبب شهوتنا


يوم عادي جدا طلبت من امي اني اقعد عندها يومين لان كان في مشاكل و حوارات في الشارع و خايفه انها لوحده امي وافقت لانهم جيران و الجيران لبعضهم زي ما انتو عارفين الجيران في مصر لبعضهم الفكره بقي اني في بواب تحت في العماره و الباب مقفول دايما بس عادي انا ليا كلام معاها لانها تقريبا كل يوم عندنا واانا كل يوم بتعامل معاها ف تقدر تقول اني احنا اكتر من جيران مع بعض المهم انا قاعد انا و هي في الصاله بنرغي في حاجات فارغه و كانت بتحب تحكي معايا في كل حاجه و اي حاجه و انا كنت حابب علاقتنا دي بتحت الاكل و انا داخل المطبخ بجيب اطباق و هي واقفه انا و داخل و هي واقفه في المطبخ و خبطها في طيزها جامد و انا عملت نفسي عبيط و ابتسمت قعدت ع السفره و مستنيها حطت الاكل و هي بتنزل الكل صدرها كان باين و انا بحلقت اول مره اشوف صدر بنت قدامي ف هي لاحظت و ضحكت و قالتلي اي عمرك ما شوفت بنت انا اتكسف و بصيت بعيد واكلنا عادي بعدها قعدنا ع الكنبه نتفرج ع فيلم و سندت راسها ع كتفي
و انا في العادي يعني دي مصلحه ليا يعني و بعدين جه مشهد ي (مثير )في فيلم اجنبي ف انا سخنت و هي لاحظت
و بدات تخبط ايدها في بتعاعي و هو و واقف ف انا متكلمتش قولتها تشربي حاجه قالتلي اعملي شاي قولتها ماشي و دخلت المطبخ تهرباَ من الموقف ده و هي دخلت ورايا و بنتكلم في وسط الكلام لقيتها بتقولي انت كبرت باين عليك و و بقيت راجل قد الدنيا و قولتلها انتِ الي عنيكي حلوه عشان تشوفيني كدا ضحكت و بدات تقولي اني جوزها كان مش حلو معاها في العلاقه و انا بسمعها بس في قربت مني و هي اقصر مني و حضنتني عامله نفسها بتبكي و انا حضنتها ك فرصه و ضمنتي جامد عليها و انا زبري كان واقف و خبط في كسها هي سخنت بزياده و بدات تبوسني في بوقي كتير انا ندمجت معاها و بدات ابوسها في بوقها جامد و حطيت ايدي ع رقتبها و شعرها ورا ايدي و انا ببوسها و ايدي التانيه ع جسمها و طلعنا الصاله و بدات تقلعني هدومي و مسكت زبري و بدات تمص فيه و تبص عليا و تقولي دا كله بتاعك انا بتاع جوزي يجي نص بتاعك مش بقولك كبرت و بقيت رجال و انا في دنيا تاني كانت احلي تجربه في حياتي و فضلت تمص في زبري كتير و بنهم و بعدين قومتها (وفي مخيلتي انا هعمل كل حاجه شوفتها في افلام البورن ) بدات اقلعها و حلماتها واقفين من الشهوه و مسكت بزتها فرده فرده وامص في حلماتها و ارضعهم جامد و ابدل بين بزازها


 -  حيوانات -  محارم
و فضلت امص و ارضع فيهم جامد و هي مغمضه يعينها و مستمتعه اه اه اه اه اه اه امممم اه مممم اه اممم اه اه اه
و انا مستمتع قوي بصدرها بعدين انا قعدت ع الكنبه و هي نزلت مص تاني في زبري و قولتلها تعالي ع السرير احسن دخلنا الاوضه و عملنا وضع 69 و فضلت هي تمص و انا بلحس في كسها كتير و كسها مليان عسل و ريحت جسمها حلو قوي و بدات بقي الحس في كسها و طيزها جامد و هي مستمتعه فشخ و بعدين دخلت صباعي في كسها و هي اه اه اه دخل اكتر و بعدين نومتها ع ضهرها و نزل رفعت رجليها ع كتفي و فضلت الحس في كسها و دخلت صباعي في طيزها خرم طيزها ضيق قوي و هي اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه ارحمني يلا بقي كفايه و دخله و تسكت شويه و تصرخ شويه و انا شغال لحس في كسها بعدين قومت و بدات امشي زبري ع كسها من برا و دخل صباعي تاني في كسها و بدات الحس بظرها و صباعي شغالي يلعب في كسها و هي في دنيا تاني خالص لحد ما جابت شهوتها و بدات ادخل زبري في كسها لحد نصه و هي شبه عادي و اول ما بدات ادخل في زبري كله هي بدات تصرخ اكتر و تشد الفرشه ب ايدها و اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه كفايه لحد ما دخلت زبري كله سبت زبري في كسها من غير ما احركه عشان كسها ياخد عليه و نزل ابوسها في وقها كتير و ايدي شغاله في بزازها و بعدين طلعت زبري و دخلته كله في كسها و انا ببوسها و جات تصرخ و انا مسكتها ببقي و فضلت انيكها كتير و بسرعه و جامد لحد ما جبت انا و هي شهوتنا و بعد ما خلصت حضنتها و فضلت ابوسها كتير و قلتلي انا اول مره اتناك في حياتي وكدا انا بحبك بجد و انا قولتلها انا بحبك و من ساعتها و انا و هي في علاقه مع بعض


https://www.ar6.com/


مترجم - افلام  -  مصري -  نار - نيك محارم -  عربي


 


الحكايه دي حصلت من أسبوع في مكان عملي وفي قهاوي حوالين الشركة بنجلس عليها ومقابله الاصدقاء و
الموكلين ومايمنعش أصطياد النسوان للنيك انا بقعد علي قهوة سعيد وطوال القعدة بتيجي نسوان تشحت
أشكال واللوان وفي اليوم دة لقيت واحدة جديدة جايه تشحت ولابسه عبايه سوداء ضيقه علي جسمها ومفصله
جسمها كله بصراحه كانت مكنه شديدة قوي بزاز مستديرة كبيرة وقوام متختخ مليان وطيز كبيرة مستديرة مرفوعه
لفوق وكس حيطلع من العبايه ولكنها كانت منتقبه حاطه علي وشها بيشه سوداء لاتظهر سوي عينين مكحلتين
بالكحل ونظراتها كلها اثارة قربت من الترابيزة وقالت لي أديني حاجه لله أطلت النظر إليها وممدت يدي في جيبي
واخرجت جنيه اعطيته لها فوجدتها تمسك ايدي وتقولي شكرا ربنا يسعدك قلتلها ويسعدك بس انت جديدة أول مرة
أشوفك هنا قالتلي وكل يوم حتشوفني كان يجلس معي محام صديق قالي الست دي كلها ومن كلامها
باين عليها لبوة . قلت له ياريت دي مكنه عايز انيكها في طيزها شايف طيزها عامله أزاي ؟؟؟ قالي طيب شويه كدة
ونشوف واستمرينا في متابعتها والنظر إليها وبعد شويه جاء السيد ماسح الاحذيه الصعيدي وقال لي أيه يااستاذ
عادل الست الشحاته دي مالها ومالك قلتله انت تعرفها ياسيد قالي ايوة دي مرة لبوة عامله نفسها بتشحت وهي
بتتناك من اللي يدفع لها فوجدت صاحبي بيضحك ويقولي مش قلتلك ياأستاذ بعد شويه لقيتها رجعت تاني تلف
علي الجالسين علي القهوة وبتشحت منهم رحت باصص لها قربت مني وقالتلي عايز حاجه يااستاذ


افلام عربي  -  عائلي - جنس محارم - نسوانجي - افلام محارم - xnxx
قلتلها أيوة عايزك قربت مني وقالتلي فين قلتلها شايفه باب العمارة المقفول اللي جنب المطعم دة خشي هناك
وأستني شويه " العمارة دي جنب القهوة وفيها شركه استيراد وتصدير وبتكون كل المكاتب قافله يوم الأحد
والباب بس بيتفتح ويتقفل من تحت واليوم دة كان يوم احد " لقيتها راحت ناحيه باب العمارة فتحت ودخلت
وقفلت الباب وراها شويه كدة ورحت رايح وداخل العمارة وقفلت الباب ورايه لقيتها قاعدة علي السلم قلتلها انا عايز
انيكك دلوقتي ياشرموطة لقيتها ضحكت وقالتلي من غير شتيمه تعالي نيك ياله نروح شقتك قلتلها لأ هنا علي السلم
دلوقتي قالتلي حد يشوفنا قلتلها ماتخفيش ومسكت أيدها وطلعتها علي السلالم لتاني دور في العمارة لقيتها بتقلع
هدومها قلتلها لالا أرفعي بس العبايه من ورا ورحت موقفها ناحيه باب الشقه ورافع لها العبايه من روا لقيتها لابسه
لباس أسود بكيني وجسمها ابيض مرمر رحت منزلها اللباس تحت في رجليها وفاتح البنطلون ومطلع زبي اللي كان
واقف زي حتت الحديدة السخنه قالتلي طيب امص لك زبك شويه وراحت شدة البيشه من علي وشها لقيتها جميله
وبيضه وسنانها وبقها حلو ودخلت زبي في بقها وفضلت تمص زبي بحنان ثم لقيتها بتمص بجنون وتقولي زبك حلو قوي
ياأستاذ وطويل وسخن قلتلها مش وقته يامتناكه ورحت مطلع زبي من بقها وجاي من وراها قالتلي طيب مش حتشوق
كسي قلتلها عايز طيزك يالبوة ورحت حاطط لها تفافه " لعاب " في طيزها لقيت ظيزها ضيقه بس سخنه وباين عليها
النيك من استدارة فتحه الطيز ورحت مدخل راس زبي في طيزها لقيتها بتصرخ أي أي قلتلها حتفضحيني يالبوة ورحت
كاتم بقها بأيدي وفضلت أدخل زبي في طيزها وأطلعه بسرعه وقوة وانهالت طعنات زبي في طيزها وهي تصرخ صراخ
مكتوم أي أي أح طيزي طيزي حتتقطع لقيت نفسي نار وزبي فضل يجيب اللبن سخن جوه طيزها لقيت اللبن بيطلع
برة طيظها رحت ساحب زبي لقيتها لفت واخذت زبي في بقها وفضلت تمص لي اللبن من حوالين راس زبي الكبير
وهي بتقولي لازم تنكني في كسي دلوقتي انا هجت خالص وعايزاك تنكني في كسي مش حسيبك قلتلها يامتناكه
يالبوة تعالي انيكك في كسك بس بسرعه نامي علي الأرض ورحت منيمها علي الآرض وراكب عليها من فوق
وبصراحة كسها كان متختخ وأبيض ومنتوف وزنبورها كان منتصب وواقف قالتلي الحسلي كسي الأول رحت مغير
وضعي عليها وفضلت الحس لها في كسها المنتوف وهي بتمص لي زبي لغايه ما كسها ولع ولقيتها بتقولي مش
قادرة ياله حط زبك في كسي بسرعه رحت عادل نفسي وقربت زبي من فتحه كسها الملتهبه ودخلت زبي في
كسها لقيتها بتقولي ماتتحركش وسيبني انا انيكك لقيتها قفلت كسها علي رأس زبي وفضلت تحك كسها في راس
زبي لقيت نفسي مستمتع بالحركات دي وفضلت رايحه جايه من تحتيه علي راس زبي وهو داخل في منتصف كسها
ولقيتها فجأة بتقفل جامد علي زبي وفضلت ترتعش وتجيب شهوتها وفي نفس اللحظه لقيت زبي بيكب اللبن سخن
جوة كسها الملتهب من غير أرادة مني وجبت شهوتي ولبني معاها بصراحد شعرت بشعور سعيد وحلو قمت من عليها
مسحت زبي في منديل ولبست بنطلوني وهي عدلت نفسها لقيتها مسكتني وفضلت تبوس في وشي وفمي
وتقولي انت متعتني جامد وعايزه انام معاك تنكني تاني بس في شقتك مش علي السلم كدة قولتلها ماشي لازم
نتقابل وأنيكك تاني . حرتب لنيكه حلوة وأقولك ميعادها .وسبتها ومشيت وبصراحه كانت نيكه مختلفة وحلوة
وممتعه


جنس امهات - بورن - افلام ي - افلام نيك -  محارم -  حيوانات -  كلاب -  حصان - عرب نار


تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت | سایت ساز | شرکت طراحی سایت ارزان تهران مستر بیت کوین | آموزشگاه ارز های دیجیتال پنجره چوبی بازسازی خانه - بازسازی منزل تلخ همچون چای سرد فروشگاه اینترنتی بانه ارزان عسل طبیعی کوهستان دکتر عموشاهی میخک چت,چت میخک,چت روم میخک,میخک گپ,گپ میخک ازدواج موقت شرعی پاکان